One year

Publicerad 2010-01-08 13:40:14 i Gratulerar

Foto: Annica björklund | annicapunkt.se 
Foto: Annica björklund | annicapunkt.se 
Foto: Annica björklund | annicapunkt.se 

Fotograf: Annica björklund | bilder på mig som mamma fotade i onsdags.


Idag fyller min älskade kamera 1 år. För ett år sedan fick den sitt hem. ;) Jag hade sparat ihop till den med egna pengar & det var så himla roligt att äntligen få en systemkamera, speciellt när man skrapat ihop tusenlapparna helt själv! Jag har utvecklats något enormt med kameran i handen på ett år & det är ju det viktigaste. :) Nu måste alla hurra & gratta den tycker jag! :D

Jag ♥ fotografera!
Det är något jag verkligen brinner för!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-08 13:47:36

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU

HAPPY BIRTHDAY DEAR CAMERAAAAAAAAA,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!



Hipp hipp hurra, idag är det ingen vanlig dag för det är kamerans födelsedag!

HURRA HURRA HURRAAAA! :)

Grattis till kameran & Hannah, som idag fyller ett år tillsammans.



Förlåt för att jag är så överdriven i denna kommentar, haha, men that's just me ;D

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-08 13:57:03

Tiden går fort :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-08 14:20:49

Idag är det ingen vanlig dag. För idag är det Hannah´s-Canon-1-årsdag. Hipp Hipp Hurra!

Du har verkligen blivit bästa kompis med din kamera. Du tar suveräna bilder. Kramisar

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-08 20:20:54

Jättefina bilder på dig och kameran :) (Y)



Grattis till din canon eos 1000D :D

Håller med den anonyme, du tar verkligen suveräna bilder Hannah, mästerfotografen du! <3



Ja, du har verkligen utvecklats bara på ett hår Hannah, du är så duktig med kameran du :)

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-09 17:12:50

Hihi, grattis till kameran också... och till söta Hannah som varit duktig och sparat ihop pengarna.



Kram från mig och Leo!

Postat av: Olivia

Publicerad 2010-01-10 22:33:13

Fiiina bilder på dig och kameran! Det såg inte ut som du först, du har ju blivit värsta katten ;DD Snygging!!! <3 Kraaam på dig och vovvarna! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela