Sunday without a sun and a blue sky

Publicerad 2010-02-07 12:12:42 i Fotografier

Copyright Hannah Larsson 

Längtar till sommaren nu… Det är en meter snö här så det känns ju så långt ifrån sommaren man kan komma. Både hundar och matte drunknar ju ute just nu. Längtar till sommar, sol och värme! Trött på all snö och kyla nu. 

Längtar även till att fotolusten och blogglusten ska komma tillbaka, den tycks ha försvunnit i all snö den också. Jag kanske hittar den under all den smälta snön sedan när våren är här sedan? Man kan ju hoppas… :)


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2010-02-07 13:02:54

Jo man är lagom less på vintern nu! Hoppas det blir en tidig varm vår! :)



Ha en fin söndag! <3

Postat av: ida

Publicerad 2010-02-07 15:49:27

Håller med dig, känns som att det inte blir någon sommar eftersom att det snöar hela tiden.

Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-07 18:08:00

Här har solen tittat fram ordentligt :) Har nog inte varit så här fint och soligt på en månad! :D



Jag längtar också till sommaren, barfotaträningar på klubben, shorts, linne, värme <3<3 Jag hoppas din blogglust & fotoloust kommer tillbaka för jag skanar dom <3



Puss :D<3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-02-08 19:56:47

Vilken läcker bild :)



Ja, nu längtar man verkligen till sommaren då man slipper all denna snö och kyla som inte vill ge med sig. Har fått nog utav vintern nu. Ska bli så härligt när värmen kommer och man kan gå i shorts och tshit igen, kan knappt tänka mig att det kommer bli så om bara några månader.



Ja, min bloggork är inte heller på topp just nu, och fotografera går inte under vardagarna eftersom det hinner bli mörkt innan jag kommit hem, och är mörkt innan jag åker till skolan... Ogilla

Hoppas att din bloggork kommer igång igen snart, eller som du säger. Lagom till våren ;) Man får nog mer energi när det börjar bli ljust ute längre och längre och vårtecknen börjar komma :)



Kram <3

Postat av: M

Publicerad 2010-02-11 20:16:58

Hejsan ! :) Har lagt upp massor med bilder jag tog sen i somras :) ! Kolla och säg vad du tycker om dom :)! Förresten, fin blogg du har, de skulle vara kul att följa varandra :) om du vill det så är det bara säga till när du lagt till mig så gör jag desamma :)!

Postat av: MALINHE |foto|

Publicerad 2010-02-11 21:29:14

Ska vi följa varandras bloggar genom bloglovin ?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela