Åtta svartvita

Publicerad 2010-01-06 22:14:25 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Jag & mamma tog oss en tur (med bilen) till Glashyttan idag med kamerorna. :) Hundarna fick stanna hemma för det var så kallt, det har varit upp mot -18,4 ute nu! Hemskt kallt! :O Jag hade mina tjockaste vantar, ändå kunde jag inte känna mina fingrar efter ett tag, det har nog aldrig hänt förut, haha! Här är i alla fall 8 svartvita bilder som jag gillade mest från idag. Tycker oftast svartvit gör sig bäst i sådana här snöbelagda naturbilder. :) Min favoritbild är den 3e om ni är nyfikna på det. Tyckte skiftingarna i färgerna & mönstret vart fräckt.

Nu tänkte jag inte skriva mer utan kanske ta mig en liten (cinnamon-)bulle mamma & jag bakade idag sedan transportera mig till en annan helt underbar värld… med andra ord: jag ska läsa en bok. Haha!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-07 07:14:57

Det var sååå kallt. Mina fötter var som isbitar när vi kom hem. Fast det var tur att vi åkte dit, för du fick väldigt fina bilder. Kramisar

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-07 12:12:11

Sv: Tack, blev lite för mörkt bara. Har vant mig nu.



Fina bilder!

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-07 13:19:31

Jättefina foton Hannah, som vanligt! :D

Gillar den tredje bilden bäst! <3

Vad händer idag då, något kul?

I morgon börjar jag skolan, :(

Lyckost du som börjar nästya vecka!

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Publicerad 2010-01-07 20:28:41

Wow, sjukt grymma foton! Älskar att de är svartvita, så kontrastrika.. Fantastiskt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-07 21:16:02

Mysigt att ni tog en tur dit och fotograferade, finfina bilder du fick alltså! :) som alltid! <3 oj så kallt ni hade det, det var nog bäst för hundarna att stanna hemma då. :)



Ha det bäst. Puss ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela