Januari2009-galleri

Publicerad 2010-01-30 19:47:06 i Fotografier

Copyright Hannah Larsson 
Inlägget skulle ha publiceras igår eftermiddags men blogg.se krånglade hela tiden så blev nu istället.


Nu finns januari's album ute i galleriet. :) Jag vet att januari har en dag kvar, imorgon innan det blir februari, men planerar inte att fotografera så fixade ihop galleriet nu. Det har ju inte knäppts så jättemycket bilder denna månad men jag fick ihop 29st bilder i alla fall. Dock har några lagts ut i bloggen innan så jag tror ni sett några, sedan är vissa också från min projektblogg - men några är nya åtminstone! Om ni undrar vilken favoriten är från detta album så är det bilden ovan, tycker den är otroligt fräck (ser ni vad den liknar?) ;o

Klicka dig in här eller genom galleriet.
Säg gärna vad ni tycker också!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-31 12:05:51

Ja, hon gillade den! :D

Vad kul! :) Nu är den online på hennes blogg också. :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-31 12:19:17

Shiit vilken cool bild :) Skitfrän :D Ska genast titta igenom januari galleriet (och alla andra bilder, av någon konstig anledning har jag knappt kikat in där någon gång, trots att jag är ditt största fan av dina bilder, haha)



Vad jobbigt att blogg.se krånglar, verkar ha varit massor med krångel med blogg.se för alla den senaste veckan



Sv: Tack för kommentaren om bilderna .) Blir så glad av alla fina kommentarer :)



Tror att det kommer bli jättesnyggt med bilden, coolt med svartvitt :) Hoppas att den inte blir brusig



Ja, förstår inte varför alla program som ps osv. ska vara så krångliga. Tiden räcker knappt till som det är nu, hur ska man ha tid att lära sig ett nytt komplicerat program då? ;)



Tack, hoppas att du också får en bra söndag. Kram <3

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-01-31 14:34:59

fin bild :) riktigt fint ljus!



sv: ja, Alfonz växer å växer! 26 cm hög! :)

Vad roligt ;) "lika barn leka bäst" :P

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-31 18:56:44

Älskar denna bilden, den är riktigt fräck och färgerna är så himla härliga :)



Otroligt fina bilder i galleriet och så himla söta bilder på Cayenne och Cinnamon :) <3 tummen upp för alla dina underbara bilder Hannah :D (Y)



Sv: Ja, oftast har jag Spicy lös men vågar inte ha det där det kommer mycket bilar o så men annars har jag det, och det är ju skönt :) ja, va synd att Cayenne kom in i trotsåldern och att du inte vågar ha honom lös nu (om det nu var det som orsakade det, för innan kunde du ha honom lös eller? :)) skulle inte heller våga ha Spicy lös om hon skulle gilla att jaga fåglar eller harar eller något sånt.



Va roligt att du gillar den bilden på Millie så mycket och att du tycker det skulle vara fint om jag förstorar den, funderar faktiskt på att göra det :D bra att jag får lite tips nu om vilka bilder jag ska förstora upp, tack ;) :) <3



Kul att du gillar den där lilla dikten :) japp, har kommit på den, brukar inte vara bra på sånt men ibland har man tur och faktiskt kan komma på något som låter bra :) ;)



Ja, ellerhur är det tråkigt att rensa bland alla bilder :P men jag måste få gjort det för det är nog också det som gör att vår dator blivit så himla seg ;O haha, måste får gjort det snart alltså :p



Naaw, kul att du vill göra design till mig, blir alltid lika glad :) [H] du är snäll du =)



Hihi, så gör Spicy också ibland, att hon äter upp det godaste först (frolicen då, eller ost eller vad det nu kan vara som hon får i maten) och sen lämnar hon kvar lite av de andra fodret ;P <3



Va bra att du inte kände av allergin så mycket i stallet och bra att dom där nässelutslagen som du fick försvann sen (Y) det låter ju bra, då kan du ju kanske börja rida om du vill det :D (Y)



Ha det bäst. Puss, ily! <3

Postat av: Ullis

Publicerad 2010-01-31 21:00:53

Fina bilder i galleriet. (y):D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-31 22:06:38

Vad fint de var i gallret jätte fina bilder värkigen. :D Hoppas att du får en lika trevlig Frebuari.



Sv: jag har ridigt sen jag var åtta så till hösten är de åtta årsen jag började att rida. Nu rider jag två- tre gånger i veckan på en unghäst som heter Jackson. Brukar blogga om de i bland. :D

Kram

Postat av: Cornelia

Publicerad 2010-02-01 09:57:07

Skit fina bilder, verkligen :D



kommer du imorgon? ( tisdag )

vi ska ju rida ;)<3

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-01 17:38:52

Bilderna är precis som vanligt helt fantastiska (Y) :)

Kram

Postat av: Kim

Publicerad 2010-02-01 21:27:31

Tjo! Jag har fixat mej en wordpressblogg istället för hemsida nu, så du vet! :)

Postat av: Moa

Publicerad 2010-02-03 16:54:17

Fina bilder som vanligt! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela