THE COVE

Publicerad 2010-02-28 19:02:07 i Blandat



VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ VISSA MÄNNISKOR???!!! 
Kan någon förklara det för mig? Finner seriöst inga ord alls…

Satt igenom hela filmen med tårar i ögonen. Hur kan människor vara så hjärtlösa? Det är vi som borde förintas från jorden, inte dem. Det är vi som förstör miljön, utrotar djuren och gör så hela planeten, haven och allt förstörs. Inte djuren! Om du inte håller med mig så tycker jag att du ska ta och se THE COVE och sedan avgöra vad din åsikt är sedan…

Det måste bara stoppas, det bara så är fel!!! :(

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-28 23:45:14

Har inte sett filmen men den känslan har jag haft länge. :(

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-01 08:43:10

Håller helt med dig, en anledning till varför jag är vegetarian. Människan borde srisöt inte finnas.... :/



Kram <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-01 22:13:24

ja, det är verkligen så fel! och som jag sa i inlägget ovan, det är så hemskt! förstår inte hur man kan göra något sånt.. :(



har inte sett filmen, men bilden säger ju mycket..

<3

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-02 12:13:23

Sv: Det är helt sjukt, det är ett bra beslut av dig att bli vegetarian, men kom ihåg att du måste få i dig proteinet på något sätt ;) annars så kommer du inte må bra och bli väldigt trött...



Människan är hemsk, men there always is a second chance... Därför gör man något åt det, som du som blir vegetarian elelr blir fadder elelr så :D



Kram! <3 Bra insats sötis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela