Min bön till gud

Publicerad 2010-03-05 17:53:56 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden

Gud måste väl läsa bloggar? Jag får utgå från det för nu ska jag be en bön till Honom.

Jag önskar mig bara tre saker (förutom sol, värme och en miljard dollar). :) Tre önskningar när man är Gud, vad är det för Dig liksom? Jag kan ju få de ynka önskningarna (plus sol, värme och en miljard dollar). :D Jag vill ju ha denna, detta och en resa till Kalifornien så jag kan dyka i Californiaviken! Snäääääääääääääälla-snälla-snälla-snälla!


Och fråga mig inte varför jag la in denna bild på mig själv (stort ursh). Jag hoppas någon vågade fortsätta läsa och inte stängde ner sidan direkt på grund av den, haha! Har jag förresten sagt att jag är en seriös människa men som flummar runt och är oseriös väldigt mycket…? Om ingen redan märkt det alltså. (Garanterad) mobbning av bilden är ej tillåtet. ;)

Ännu en bild från självporträttsfotograferingen.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-05 21:52:49

Det där var inga dåliga önskningar det, det hade inte suttit fel :) ;)



Och du, Hannah dom där bilderna på dig är ju så fina! söt är du Hannah :) <3

Puss på dej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela