Vårlängtan när den är som värst

Publicerad 2010-03-06 10:29:48 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden

Fast jag ska inte klaga för det är ungefär en meter snö (okej, jag klagar), blå himmel och skinande sol! :) För två år sedan var det vår nu, för det är nämligen exakt 364 dagar sedan Cinnamon flyttade in hit (glömde säga det igår då jag även glömt vilket datum det var).

Det var liksom blommor och allt då! Snacka om att man var lycklig. Nu är det en meter snö och flera minus. Det är måste vara förbjudet att sitta och kolla på vårbilder nu, man längtar ju i ihjäl sig! Alla bilder är fotade i april 2009 för de nyfikna. ;) 

Vårlängtan med extremt stort V!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-06 14:01:26

Åh, man får verkligen vårlängtan av att titta på dessa underbara bilder <3 alla är jättefina, gillar speciellt den sista, så himla cool bild asså :D och humlan är ju så skarp på bilden också :) (y)



Tiden går verkligen fort, tänkt att det var för 364 dagarsen ni fick hem lilla Cinnamon :) <3



Puss på dej :)<3

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-06 14:31:06

Här smälter snön långsamt bort ;) Solen skiner och jag är allmänt lycklig av någon skum anledning :P & jag längtar (precis som du) ihjäl mig tills våren kommer :)



Finafina bilder :D som vanligt förstås <3



Love <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-06 18:48:00

Sv: Framtiden är så himla skrämmande, jag vet inte vad som ska hända. Vart jag kommer hamna eller vem jag kommer bli. Vet inte ens om jag kommer leva länge nog för att få reda på det :S Man vet aldrig vad som kan hända :/



Ditt problem är att du inte tror på dig själv ;) Men vet du vad? Det gör inget, för du har ju alltid mig <3 Jag vet att du kan klara det :D För DU är bäst <3



Haha, tack för att du tror på mig iaf <3 Men ska jag bli lycklig så ska du bli lycklig med mig <3<3



Love!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela