Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-13 15:43:40

Tack för dina söta kommentarer Hannah :)<3

Tack så mycket för lycka till:et inför proven. :)

Japp, nu har jag hittat prao :D eller jag och Kristin, vi ska praoa på Ica. Tur att vi hittat prao nu, för annars skulle vi fått vara kvar i skolan och få gå i en annan klass just den prao veckan :P så det är skönt att vi hittat något nu i alla fall :)



Underbar bilder förresten :) gillar färgerna :D

Ha en fortsatt underbar helg! puss <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-13 15:54:52

Såg att det var en kommentar som jag hade glömt att svara på så gör det nu :) <3



Sv: Ja, tycker också det att det är skönt att ta en liten paus från datorn ett tag :) men nu har jag liksom inte lust att blogga, vet inte varför, men så är det ibland och sen kommer blogglusten tillbaka, eller så har det varit för mig förut i alla fall. Ja, ellerhur! vädret är riktigt underbart nu så man måste verkligen passa på att vara ute :D



Aaw, va söt du är <3 kul att du tycker vi är så duktiga i agility, blir så glad av att höra det ska du veta :) <3



Längtar också till sommaren, vill ha sommar nu!! <3

Kul att du gillar den klänningen/tröjan (eller vad man ska kalla det för;)) det är nämligen mammas, hihi ;) brukar faktiskt låna kläder av henne, haha ;) tror den är köpt på Vero moda :) men det var ett tag sen så den finns inte kvar tror jag inte, annars kunde ju du köpa en sån du med :D <3



Ha det bäst. Puss, ily too! <3

Postat av: En besökare

Publicerad 2010-03-14 12:53:11

Hej Hannah!

Vi saknar din gammla blogg, där du bloggade flera inlägg varje dag. Du var jätteaktiv med din träning av hundarna och gick massor av kurser. Vars har den Hannah försvunnit? Kom igen, vi vill ha dig och din underbara blogg tillbax!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela