Bilderblogg från Universeum! ♥

Publicerad 2009-09-09 17:57:19 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


5 augusti 2009. ♥ Här har ni några bilder från Universeum som jag & Sanna var på i början av augusti. <3 Haha, det fanns en spegel där benen vart jättekonstiga i (som ni säkert kan se), haha! Sanna´s ben vart ju bäst! ;D Mina vart så skumma på den bilden, säkert för att jag hade lite för långa shorts där. ;) Åh, det var så himlans roligt, hela veckan var verkligen det, memory for life. Men då med ett ynka litet mini undantag för min del, fast det var rätt så kul det undantaget också, för jag skrattade faktiskt väldigt mycket knäpp som jag är…

Jag hoppas ni gillar bilderna, ni får ursäkta bruset i vissa bilder men det var väldigt mörkt så då fick man dra upp ISO-talet & det var förbjudet att fotografera med blixt också. Men jag tycker ändå att de bilderna var värda att visa här i bloggen. Den där såghajen var bara för rolig… Jag hoppas ni gillar dem, det gör jag. <3 Min favorit måste nog vara den 5e bilden, har du någon? Alltid roligt att se vilka era egna favoriter är, brukar oftast vara väldigt olika på den punkten. :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-09 18:07:43

Jag gillar den 4:e på er såklart!1 men annars så gillar jag sjunde och åttonde tror jag :P :)



Ni verkar ha haft kul <3



puss :)

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-09 18:42:43

Sofia: Okej, skoj att veta de bilderna som var dina favoriter. ;) Hihi. <3



Puss.

Postat av: sawir

Publicerad 2009-09-09 19:00:00

sv: åh tack! Klart man får, hehe. :) Jag kunde läsa och skriva och allt detdär i ettan så därför fick jag hoppa upp en klass och det är jag superglad över. :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-09 19:18:33

Vilka toppenbilder! (som vanligt) ;)



Ni såg ju för härliga ut med era långa ben. :)

Kramar

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-09 20:46:54

Det är alltid kul att kommentera din blogg!!



HUR MÅNGA HÄR TYCKER HANNAH SKA BLI FOTOGRAF???



puss <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-09 22:24:09

Hahahaha men jäklar, MINA BEEEEN xD haha, gud så dom ser ut, haha okej så alla vet så är Inte mina ben så extremt tjocka, asså det fattar man säkert att dom inte är så tjocka ;D men jag menar eftersom mina ser extremt tjocka ut på bilden så kan man ju tror att dom är rätt så tjocka ändå kanske, haha xD eller så kanske det är för jag står mer i mitten utav spegeln? (a) thihi, jag skyller på det. Haha :D :D <3



Åh va roligt vi hade alltså! minnen, minnen, minnen! ♥ hade så otroligt skoj ska du veta! <3

Det var ju så himla synd om dig när du blev stucken av dom där dumma jordgetingarna.. men förutom det så blev ju dagarna lyckade! :D åh så roligt vi hade alltså. :) <3



Såklart vi gillar bilderna, riktigt älskar dom, kanon fina alltså! :) förstår inte att du fick så bra bilder fastän det liksom var så mörkt o så.. mästerfotografern du alltså! :) (Y)

Det är svårt att välja en favorit, men jag tycker den på sjöstjärnan är så himla fin, älskar den! så det är en favorit sen gillar jag även bilden på dom två fiskarna också är det jättefin rund oskärpa på den bilden (Y) :) också tycker jag den bilden på såghajen var riktigt cool, hihi urläcker alltså ;) och sen gillar jag såklart bilderna på oss två <3 :D

Hihi, ja som du förstår så är det svårt att välja en favorit, alla bilder är ju så fina. Glömde att säga att bilden på fågeln, den andra bilden var verkligen fin, så himla skarpt där vi ögat liksom :) sen den tredje bilden var ju så himlans fräck också, haha du ser, jag kan inte sluta och säga att dina bilder är så fina ;) (Y) <3



Puss. du är bästast! ♥

Och angående Sofias kommentar här ovan, så självklart att jag tycker att du ska bli fotograf Hannah, du är otrolig på att ta kort ska du veta <3 :)

ily! ♥

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-09-10 12:50:22

vi tre tycker oxså att Hannah skall bli fotograf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela