Två nya designer på gång...

Publicerad 2009-05-22 17:42:47 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag] .oredigerade bilder.        -      Eld. Vad tycker ni om dessa bilder? Jag gillar dom. :)


Just nu sitter jag ute på altanen i stugan & bloggar. :D Mysigt är det, & nu är det inte lika kallt som imorse. ;) Och nu regnar det inte heller, himlen är till & med blå! Wiii! :D

Jag & mamma var nyss & cyklade till affären, över en halv mil cyklade vi (ca 7 kilometer var det). Det var faktiskt roligt... & skönt! :D Jag har ju inte cyklat på över ett år -förutom lite igår-  på grund av att jag fick sprickan i benet så det var kuligt! :) Och snart ska vi äta middag, grillad korv & pommes. :)

Håller även på att göra två designer, en ny design till min hemsida -& blogg för övrigt- & sedan håller jag öven på att göra en bloggdesign till en annan också. :) Hon tyckte den designen jag gjorde till Sanna var såå fin (tack) så hon frågade om jag kunde göra en blogg till henne! :D Så nu håller jag på att designa en blogg till henne - gratis -. :) Hoppas den kommer bli bra! <3

...Har det regnat hos er idag?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-05-22 17:57:35

Tittade på din abilder länger ner Åh vad jag gillar den mer markrosen som frönafygger i fråna. Håller med agility är undrbart. Kul att göra disagner. Skälv har jag bara Panint att jaga mina i. De biler inr så bra ska kance köpa ett Ph snrat vicky har du?

Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-22 18:51:51

Hej! Nej det har det inte, men det är kallt. Regnade hela natten, tror det kmr regna i natt med... Trevlig Helg!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-22 19:14:07

Va mysigt det verkar att sitta ute på altanen o blogga & va härligt att vädret blivit bättre :)

Skoj att du och din mamma cyklade till affären, och det var ju långt också, ibland är det bara så härligt att cykla :) nu läskar du mig haha! att ni ska äta grillat, åh va gott :D <3



Jag är inte förvånad över att någon annan ville att du skulle göra en design till den också, vem vill inte det liksom? :O hehe.. men du gör ju så himla fiiina desiger bästa bästis <3 helt otroligt egentligen :) Och va kul att du gör ny design till din sida också, ska bli spännande o se vad det blir för fint här inne sen igen :D vilka färger m.m.



Jag har inte vart hemma idag (inte så mycket i alla fall) har mest vart på agilitytävlingen sen åkte vi lite till Gekås för att det var så nära :) det regnade lite där, men solen kom fram lite då o då. Det har nog regnat lite här hemma också. Puss, ha det bäst! love you <33

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-22 19:17:46

Jaha, är det en blogg du gör till Matilda? med Bea du vet. Puss.

: )

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-05-22 20:45:26

Svar: tack! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela