Ladyinash.blogg.se - Sanna´s blogg jag gjort :)

Publicerad 2009-05-08 19:26:00 i Designer

Sannas bloggdesign

-KLICKA HÄR FÖR ATT SE DEN LIVE eller klicka på bilden för att se den i större storlek-


Här har ni Sannas blogg jag gjorde till henne på hennes födelsedag. Detta är min första bloggdesign jag gjort, förutom min egna då & den andra gången jag använt CSS-mall, så är inte van med CSS-mall alls. Men jag tyckte jag grejade det riktigt bra faktiskt. :)

Är väldigt nöjd med denna design jag gjort. Sanna är också jätte nöjd med den (som ni för övrigt kan läsa i hennes blogginlägg). :D En lyckad present blev det! :D Jippie.

Headern i hennes blogg gjorde jag egentligen bara på test, eftersom jag hade lite brist på ideér just då tog jag bara en av hennes bilder hon tagit & gjorde någonting. x) Men hon gillade den (-det gör jag också) så den fick bli kvar där, tyckte den passade väldigt bra in i helheten i bloggen. :) Egentligen skulle headern bli på hennes två söta hundar Spicy & Millie, men det blev på en blomma & lite text istället. :D <3 ...Och hon ville ha en vårig blogg där man kunde ha stora bilder i, vilket både jag & hon tycker jag lyckades med. :)

Vad tycker ni om hennes design,
-får jag godkänt? :) <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-08 19:47:00

Oh ja!! OM du grejade det riktigt bra, scheeeeta bra juu! ;D asså jag är såå himla nöjd, det är så mycket roligare att blogga nu tycker jag :D <3 nu när jag kan vara stolt över den fina designen du gjort också LP. Denna blogg blev en OTROLIGT lyckad present ska du veta! åh va glá ja é ;D

Headern gillar jag supermycket! tycker det är så fint med blomman där :) och det ser liksom så vårigt ut tycker jag. Sen hade det ju varit fint med vilket som helst, den blomman jag tog eller bild på Spicy och Millie. Så det hade liksom inte spelar någon roll :) (Y)



JA! en vårig blogg där jag kan lägga in stora bilder, det är precis så bloggen är! helt perfekt! :D du är BÄÄÄST! (L) älskar dig mest bästa bästis <33 alla måste tycka att designen du gjort är superduperfin :D KLART du får godkänt! jag ger dig MVG! eller kan man ge högre? (a) <3 thihi..

I L Y !

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-05-08 20:27:19

Du får absolut godkänt!!! Den är super fin och headern blev ju tokbra!!!



Ha en underbar helg nu!



Kram kram

Postat av: L i n d a

Publicerad 2009-05-08 20:43:16

Svar: Tack så mycket! :D Jodå det är bra, väldigt mycket att tänka på bara, men nu är det helg! :D

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-08 22:33:36

Sv: Naaw, tack du Hannah! :D <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-08 22:52:31

Har tyvärr inte hunnit att kommentera alla dina senaste blogg inlägg, men det är fina foton som vanligt! :) Vad fin bloggen var, absolut ett starkt MVG :D<3 Kolla gärna filmerna från våran senaste tävling i våran blogg jag har lagt ut nu, ha en fin fredag och helg! :)<3

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela