EMD - Erík

Publicerad 2009-03-29 16:08:14 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson 
Oredigerade bilder jag - Hannah Larsson har fotograferat - kopiering förbjuden.


Igår som sagt så var jag på stan & såg EMD sjunga & signera skivor. Såklart följde min älskling (kameran) med mig dit & jag fotograferade massor & tyckte jag fick riktigt fina kort på dom. :)
Här ovan är ett "bildspel" på Erik som jag har tagit, kopiering är förbjuden, den som tar mina bilder polisanmäls. ;) Ni kanske undrar vad han sa när jag tog dom där bilderna? Det stod några få framför scenen när dom signerade skivorna & fotograferade EMD istället för att stå i kön till signeringen, jag var en av dom som stod kvar där & fotograferade dom, såklart. ;D

 
Så på första bilden säger han: "Hörréni."
På andra bilden: "Gå & ställ er i..."
På tredje bilden: "...kön istället." (signerings kön, & så pekar han mot kön) :)


Haha, ungefär så sa han (jag minns inte exakt på pricken vad han sa, men så sa han typ). Hihi! Kanske kommer mera bilder ut här i bloggen senare på dom. Ska också fixa ett galleri med bilder på dom. Vad tycker du om de här bilderna? Hihi, bild två är min favorit, skarp & rolig, tycker jag...


Ps. Ni får ursäkta att den tredje bilden blev lite suddig. ;) Jag har ingen stabilisator i det objektivet & det var jätte svårt att hålla kameran på pricken stilla hela tiden, speciellt när det är mycket folk runt omkring som trängs & så. ;D Hihi. Ds.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Liisa

Publicerad 2009-03-29 16:37:08

SVAR: Okej :) ♥

Postat av: Frida&hundarna

Publicerad 2009-03-29 18:26:16

Ja, de är inte alltid så lätt att få snygga bilder utan att de blir suddiga, som du säger "Jag har ingen stabilisator i det objektivet & det var jätte svårt att hålla kameran på pricken stilla hela tiden, speciellt när det är mycket folk runt omkring som trängs & så"! Men de blev juuu suupersnygga bilder! Du är såå bra Hannah <3 :D Duktiga du <3 Åhh, ville ju oxå se Emd ;( ;)

Thihi, puss <3

Postat av: Ellen M

Publicerad 2009-03-29 18:31:34

Postat av: Ellen M

Publicerad 2009-03-29 18:31:57

Hoppas du får en kanon vecka!

Har du några speciella planer?

Carpe Diem!



Spana gärna in min blogg om min vardag och mitt liv och mode. Tävlingar etc. Lever för stunden och tar inget för givet! (Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig)

www.ellensplats.blogg.se

Ellen M

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-29 19:50:18

Va roligt att du fick så bra kort bästa bästis :) Den andra bilden är också min favorit av dom bilderna, den är liksom skarp (och rolig) precis som du säger ;)

Inte så konstigt att den tredje bilden blev lite suddig när du inte har någon stabilisator i det objektivet, förstår precis vad du menar. :)

I min kamera så har jag den där stabilisatorn i kamerahuset, det är väldigt bra, då slipper jag tänka på det när jag ska köpa objektiv :)

Men i alla fall, sa det tidigare och säger det igen, jättefina bilder du tog! (Y)

Tack för det fina du skrev i min gästbok också <3 ska svara på det så fort jag kan :) tyvärr hinner jag nog inte det nu.. men som sagt, så fort jag kan :) Puss, love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela