EMD - Erik, Mattias & Danny!

Publicerad 2009-03-28 17:17:23 i Blandat

©  Hannah Larsson
Foto: Jag - Hannah Larsson     Kopiering förbjuden. :)


Jag var nyss nere på stan med kameran & fotograferade EMD som sjöng & signerade skivor där. Sååå kul! :D Är supernöjd med bilderna jag fotograferade på dom, jag fotade verkligen massor... 713 bilder för att vara exakt. :)

Tyvärr så åkte vi senare än vad vi hade planerat, vi åkte tio i ett & det började ett & gissa om det var myckeeet folk. Ja, massor. :(
Så jag fick ingen superbra plats, utan fick stå mitt i allt en bit från scenen, men är jättenöjd i alla fall, för trotts de så blev bilderna fina. :D

Jag håller på att kolla igenom bilderna nu, & ska göra ett album till galleriet med dom sen. Det kommer bli större copyrightskyddning än vanligt på de bilderna, vilket ni också kan se på denna bild. ;) HÅLL UTKIK! ;D Nu ska jag fortsätta copyrightskydda dom & kolla vilka jag ska ha med, bilderna kommer vara helt oredigerade som vanligt (det är den ovan också).


Ps. Jag fick även en bild på när Mattias tittade in i min kamera! *Så glad* Har inte kollat igenom alla så de kanske finns flera?! Det återstår att se. :D :D :D :D :D Ds.


 


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-28 18:14:44

Hej älskling och söthundarna :D <3



OMG, SUPERSUPERSUPERSUPERSUUUUPER fin layout du har gjort, mästaren! Allt är verkligen.. SUPERFINT här inne :D <3 Gillar den skarpt, som du kanske märkt ;)



Och väldigt coolt att du lyckas "sätta" in bloggen här, på din hemsida <3 Duktiga duuu ;D

ÄLSKAR DIG <3 ILYILYILY<3333

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-28 18:21:47

Hej igen :D glömde säga att du fotat jättefina bilder, och den va suuuperfin den du tagit på när Mattias kollar in i din kamera :D tänk att han just kollade in i din, superskojj!

SUPERFINA FOTON, igen ;D



Kramar <3 (L) ily <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 15:43:34

Va roligt att du var och kollade på EMD, och fotograferade dom :) och va coolt att du fick kort på när Mattias kollade in i kameran (Y)

Verkar som ni har haft riktigt skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela