Ny bloggdesign till Sanna´s blogg. :)

Publicerad 2009-08-05 21:02:58 i Designer

Sannas layout jag gjort

Nu är vi hemma från Göteborg & tillbaka i Södertälje vi har haft huuur kul som helst där! :O :D Mera om det skriver jag senare, massor med bilder kommer också... ;)

Jag gjorde denna design till Sanna precis innan vi åkte till Göteborg & nyss fick hon se den. :) Hoppas hon blev nöjd, men det verkade så. <3 :D Ni får gärna säga vad ni tycker om designen jag gjort till henne. <3 Själv måste jag säga att jag är väldigt nöjd med ideén till headern jag kom på & tyckte faktiskt den blev riktigt bra faktiskt. ;D <3

Nu ska vi fortsätta se på film & ha skoj, inte sitta så mycket mera vid datorn. ;)

Vad tycker ni om designen jag gjort till Sannas blogg?
Bättre eller sämre än den förra jag gjorde? (den förra kan ni se här).




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-05 23:10:38

Designen är jätte snygg! :D<3 hoppas ni har haft det bra i göteborg! (:

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2009-08-06 09:28:32

Jättefin design du gjort! :)

Postat av: alice

Publicerad 2009-08-08 21:17:29

Den designen är grymmt fin! Den som du gjorde till henne förra gången var cokså jätte fin. din är fin med, :)



Kram. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-11 21:43:26

Tack så jätte jättemycket för layouten bästa bästis, du är grymt bra på sånt! :D <3 TACK TACK TACK (L)

såklart jag gillar den!! eller rättare sagt: jag älskar den :) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela