Svanen fotad från ovan

Publicerad 2010-01-04 13:23:16 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Godmorgon! :) Jag vaknade nyss… jag som tänkt gå upp vid nio & gå ut på en mysig långpromenad. Haha, får göra det nu istället. Vet ni förresten något konstigt? :o Jag har inte fotat 2010's första bilder ännu, förutom det precis efter tolvslaget på fyrverkerierna då… Men eftersom mitt 50mm f1.8 inte är lagat ännu är det inte lika skoj för telezoomet ger inte så bra kvalitet & kitobjektivet har jag nog aldrig verkligen gillat. Haha, men snart får ni se de första bilderna på detta år. Kanske imorgon för nu ska bara jag & vovvarna ut & gå. Hoppas förresten ni gillar bilden ovan, fotades den 27e december. :)

10 dagar kvar tills skolan börjar, nu ska jag ta mer vara på det lilla som är kvar & försöka göra lite nyttiga & roliga saker på dagarna också!  


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2010-01-04 19:06:06

Goa hjärtevän, ja du fotar nog när du kan och ser det rätta, men jag tycker allt att du hade blick för allt även förr, men då hade du ju inte dessa resurser som du har nu. Du har alltid fått bra bilder, liksom mitt ena barnbarn när han lånar min kamera, så får han så bra bilder med samma kamera som jag sliter som ett djur för att få bra. Han andvänder inte andra saker, men han är som du, tar på rätt saker och i rätt ögonblick, som ex svanen ovan, så vacker, jag njuter/ kram på dig och hoppas att du är bra nu <3

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-04 21:31:04

Tack <3

Vi måste se skräcksisiskskkskskskskkskskskskiiiiiisss filmer! ;D Förlåt för den korta kommentaren här, <3 :/



LÄSKIGT med stugan :S Med en lika uppskrämd kompis också!! ;D OOOOH

pussheezy

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-04 21:56:22

koeenrear amonyamy nu (. hoppas de är ochelkokrej, längatr tukkls sommar när vi skla träffas :D:D:D:D:D länha §3 j8u vill jag hatt du ska kpmmentewta min bklogg! ;e pok3qw2+C

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Publicerad 2010-01-04 22:21:08

Grymt vacker bild! I like! Fin design du har fixat dig också! :D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-04 23:03:38

Tråkig att dit objetkiv är sunder. När ska du laga de? De är vell bara att stå ut med kit objetivet. Är inte hetl nöjde med mitt häller. Så kan de vara. Tyckat att di ska ut och fotoa.

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-05 13:25:27

Jättehärlig bild verkligen! :) <3

Postat av: Ellen

Publicerad 2010-02-03 16:12:36

Himla fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela