Right now

Publicerad 2010-01-03 22:51:31 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Synd att man inte kunde kameran bättre förut. Att man inte kunde allt om ISO, bländartal &… synd att man inte rensade minneskortet från suddiga & misslyckade bilder förut. ;) Sitter nämligen & kollar igenom bilderna till mitt april-album i galleriet & de flesta bilderna är brusiga tyvärr just för att jag hade iso 1600 hela tiden, totalt misslyckat! Och just nu sitter jag & rensar en mapp med över 2000 bilder i som jag fotade en helg i stugan, phu vad jobbigt! Men vill få klart 2009's galleri så jag kan börja på 2010's. För ett galleri på min sida är ett måste enligt mig, någon som håller med? :)

Sedan har jag även märkt att så jag tyckte om bilder i början av förra året är heeelt annorlunda med hur jag tycker nu. Sättet att se det där speciellt i bilderna tror inte jag att jag såg på samma sett förut, eller inte alls. Men nu när jag kollar igenom bilderna från då gillar jag bilder jag kanske hatade förut, otroligt egentligen! :D

Nu ska jag fortsätta…



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:30:09

Så känner jag också, synd att man inte kunde kameran bättre förut :P nu kan jag i alla fall lite mer hur man stället in inställningarna själv o så och allt var det är, men det är ju faktiskt också roligt att kunna utvecklas men förstår dig precis, inte roligt om man ser att dom flesta bilderna man tagit tidigare kanske är brusiga eller något sånt.



Fast jag vet inte att jag sett några utav dina bilder som är brusiga (alltså dom lite äldre bilderna) du har ju alltid lagt in så himla fina bilder utan brus så jag vet inte riktigt om jag ska tro på att några utav dina bilder som du tagit är brusiga, thihi ;) <3



Lycka till med rensningen av bilderna föresten ;) Puss! ily <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:31:32

Fräck bild i detta inlägget förresten :) ja som vanligt då alltid dina bilder är så fina :D

Postat av: jahwanna

Publicerad 2010-01-04 08:42:07

fina bilder du tar :)

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-04 11:22:28

SVAR: De är du självis att vi ska se skräckfiiiiiilmer! :D <3 Daten ska ju bli lyckad, right? (a) :P

Längtar jättemycket, vill ha sommar NU!



Älskar bilden på Cinnamon där uppe! :D Superfin. Jag har fortfarande för högt ISO-tal. :P De funkar ju inte att fota inomhus utan xD

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-04 13:16:27

Haha, vet inte riktigt vad jag fick de ifrån. :P

Telefoneraaaaaaaaaaa.... xD

Nytt ord UPPFUNNET! ;D



Jaa.. The Haunting eller vafan den hette har ju du sett, men den dääärr... Vad hette den? The strangers kan vi ju se då!

haha, recension (stavning) av en bloggare:



Trots att denna är inspirierad av verkliga händelser var den inte alls lika läskig. Hade vi som i den första filmen haft en mörk och läskig stämning när vi såg filmen hade den säkert varit mycket läskigare, men det blev som bara halvbra. Hoppade till då och då, men blev inte mycket skrik. Och jag skriker ändå för det mesta, haha...



xD Men jag är rätt lättskrämd och mörkrädd så den är nog rätt äcklig också :S :P haha.



Men vi får planera ännu mer med filmer & sådant på MSN och telefonera :) <3 puss på dig sötis Hannah! :D

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-06 19:34:20

Haha, känner igen mig :o) å kul att se att man har utvecklats, det är ju hela grejen!



Söt-läbbig bild! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela