Motsatsen till färgglatt & sommar

Publicerad 2010-01-24 18:51:39 i Fotografier

Copyright Hannah Larsson 
Copyright Hannah Larsson 
Copyright Hannah Larsson 

Tre bilder till bjuder jag på! :) Mittenbilden på min lilla moder som jag fotade den 6e januari i år, när vi var i Glashyttan & fotade. Den vart lite gullig tycker jag.

Värst vad jag bloggar idag då, haha… Gottgör lite för all denna dåliga uppdateringen, men sanningen är att inte en enda bild har blivit knäppt på ett ganska bra tag. Men ni anar inte vad jag saknar mitt 50mm f/1.8, det borde faktiskt vara förbjudet för en fotonörd som mig att vara utan ett sådant under mer än en dag! ;)

Nu tänkte jag se på film & äta godis (vindruvor). Jag har lyckats hålla mitt godislöfte hyfsat bra. Bara en vardag som jag & min kompis skulle se en skräckfilm då är godis ett måste (hennes idé, hoho). Då kan man ju inte avstå, ellerhur?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-24 19:00:35

Godis är gott :D

Sv: Medmin vanliga otur så lär jag inte vinna...

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-24 22:16:36

Vilka härliga bilder, så fina! :) speciellt den bilden på din mamma :) (Y)



Roligt att du har bloggat så mycket idag, jag som älskar dina blogginlägg :D (Y)

Härligt att du lyckats hålla ditt godislöfte så bra, såklart man inte kan avstå att äta godis då du och din kompis skulle se en skräckfilm, godis är ju ett måste då precis som du säger ;)



Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela