Inbrott

Publicerad 2010-01-25 12:19:50 i Blandat

Copyright Hannah Larsson 

Med min otur är detta inte så extremt konstigt, men ändå. ;)

De har varit inbrott i mitt klassrum under helgen, de bröt sig in & tog alla datorerna. De hade även passat på att sparka in mitt skåp (så det är helt sönder) & sno mitt usb-minne (weird!) där jag har alla mina datorskrivna arbeten, både från 7an & nu från 8an. Hade skrivit väldigt många saker förra veckan i skolan som ännu inte var utskrivna för skrivaren i skolan var trasig… Varför just mina grejer? Det fanns liksom andras saker överallt… ?

Antar att det är min vanliga extrema otur som visar sig. Vi fick i alla fall sluta 11.00 för att det är glas överallt, så det var ju skönt. Sedan har det även brunnit för någon vecka sen i vårat klassrum (granen brann upp, ojsan) så de håller på att måla om & lägga om golv & allt. Haha, ni kan ju gissa om det var lite kaos.

Jahapp. Då var det väl bara att börja om från början & skriva om allt man skrev förra veckan då, vilket var rätt så mycket. SUCK!!! Det tråkiga är att de sätter betygen främst med det jag skrev på datorn & jag blev nöjd över de jag fått ihop. Undra vilka inbrottstjuvar som sitter & läser mina noveller just nu på de stulna datorerna? XD

Tror inte det blir så mycket mer skrivet idag för dagen kommer ängnas åt att skriva, skriva & skriva. Vill skriva om allt jag skrev under förra veckan, för tråkigt om man får sämre betyg bara för allt arbete försvann nu. Ska sörja mig igenom dagen & plugga till prov, göra läxor & försöka återställa mitt arbete. ;D Men först ska jag äta lunch, hoho!

Hur ska jag överleva denna hemska dag? Sedan är det en måndag också, extra hemskt!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-25 13:57:41

OJ! Vilken otur!! :o

Kram

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-25 17:04:25

Förlåt men måste skratta lite! xD HAHAHHAHAHHAHHAHAHAH!!

"Undra vilka inbrottstjuvar som sitter & läser mina noveller just nu på de stulna datorerna? XD"



Haha, vad sjukt, men tråkigt för dig såklart! § :( <3

Och en massa datorer :S Och ditt USB minne.. xD

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-25 17:36:24

Åh vad jobbit att allt är bort för dig! Att skrva om alla arbet måste var värligt jobbingt. Kämpa på!

Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-25 18:03:50

Otur, och inte roligt att behöva skriva om allt.

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-25 21:05:20

Javisst,

då är du inte ensam om det! <3

Att vara söt alltså.

Haha, vad dumt de där lät! xD

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2010-01-25 23:03:35

Hej!

Men sicken otur med allt du har gjort, bara försvann så?? Ja vilka människor som gör så hår, hoppas verkligen inte det drabbar ditt betyg, håller tummen. Vilken layout du gjort till kenneln, ja du är bara så förnurlig tjejen. Samt skicklig :). Ha nu en bra dag i morgon och hoppas att du han med det du tänkte i kväll Kramen

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-26 12:58:39

Oj, shit ;o Snacka om otur :/ Vad jobbigt att behöva skriva om allt, och förlora det du skrivit sen tidigare :/



Hoppas att det gått bra med skrivandet hittills i alla fall, och lärarna måste ju förstå att det är svårt att göra om allt lika bra :/



Sv: Tack :) Haha ja, "flinet" eller vad han nu håller på med blev jättegulligt ;)

Va, är du seriös? Gör du alla dessa snygga saker med hjälp av paint och gammalt ph? Oj, nu blev jag ännu mer imponerad ;o

Jodå, tävlingen kommer gå sååå bra :)



Tack för kommentaren om headern :) Tycker själv att den blev otroligt tråkig och ful, men ja. Bättre än inget ;) Får vara så här så länge, förhoppningsvis kan jag hitta någon som är villig att göra hemsida och header, kommer bli katastrof om jag försöker mig på något sådant :p



Kram, och lycka till med skolarbetet <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-30 12:25:30

Nej men usch vilken otur du har! :O och att dom tog just ditt usb-minne, så du måste skriva om allt nu.. nej va jobbigt :/ stackars dig <3 du hade väl kommit över den där oturen lite ett tag? så kom den tillbaka nu igen.. inte roligt (L)



Stort lycka till med skolarbetet, inte kul att behöva skriva om allt.. hade blivit jättesur om något sånt hade hänt mig.. :p usch, kan inte sluta tycka synd om dig <3



Fräck och härlig bild förresten :)

Den tog du när vi var på den där underbara ön va? :D åh va det var roligt, minnen alltså <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela