Cinnamon ♥ Flappy

Publicerad 2010-01-07 14:01:05 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Vi alla behöver en slappdag ibland så nu har jag bestämt att idag är det min lilla slappdag. Åtminstone är inget inplanerat att göra idag så jag tänkte ha lite filmmaraton & mysa med hundarna… Men godis är ajabaja för endast godis en gång i veckan nu år 2010. ;) 2 dagar kvar tills jag får äta massor av godis, haha jag har varit jätteduktig eller vad säger ni! Jag får alltså äta godis 52 gånger om året, jag tror att jag kan överleva med det. :) Lalalala…

På bild ovan kan ni se min galna lilla älskling medans han mördar Flappy. Haha, dra inte förhastade slutsater nu att det är jag som döpt leksaken, för den heter verkligen så - det står på den. :) Han riktigt älskar Flappy, undra bara om kärleken är besvarad så som den leksaken får stå ut med att fara omkring & bli biten i?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-01-07 16:03:49

sv: det blir väll hunden och kompisar...

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-07 19:24:43

Slappdag är farligt bra, särskilt om de blir för ofta, och det händer lätt under loven... eller vad säger du? :o)



Får hoppas på att Flappy är tålig, den stackarn. Leo kör stenhårt här hemma också... vissa mer utsatta än andra, hehe!



Vi-som-längtar-efter-våren är nog ganska populär. Men den kommer väl förr eller senare, om vi har tur! Gäller "bara" att ha tålamod :o)



Hihi, blir så glad av alla dina söta kommentarer! Tack! :o)



Kram från mig & Leo!

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-07 21:20:44

Åh, låter härligt med en slappdag och en sån där riktigt tv tittar dag eller film då och själklart mysa med hundarna :) själv var man ju i skolan idag, men det är ju inte så länge kvar till helgen, så det är ju skönt :D (Y)



Är det ditt nyårslöfte det där att bara äta godis på lördagar? du är duktig du, själv hade jag nog aldrig klarat av det där ;) fast skulle ju vara lite roligt att testa ;O



Hihi, vilken söt och rolig bild på Plimpa! :D han är rolig han :) <3



Sv: åh så härligt att du börjar den 14e, alla börjar väl typ tidigare än det, så du verkar typ vara den ända som börjar så sent ja ;)



Ha det bäst. Puss ily! <3

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-01-08 08:11:21

Haha det klarar du nog. Men det lär inte bli lätt om du är lika godisgalen som mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela