APRIL IS DONE| 102

Publicerad 2010-01-05 00:30:59 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Nu äntligen kommer det 3e månadsalbumet ut i galleriet! :D Aprilbilderna blev alldeles nyss klara & uppladdade på hemsidan. :) Rekordmånga, haha! 102 stycken nya bilder finns nu ute i galleriet, vissa jag ens aldrig lagt upp i bloggen heller. Så klicka dig in i galleriet & titta vettja. Skriv gärna även en rad eller två om vad du tycker om dem.

En av mina favoriter från detta album är helt klart den första bilden där inne, blev kär i den när jag såg den (förstoring nästa?). Har inte lagt märke till den innan när jag tog den utan såg den först nu konstigt nog. Den ovan är också en liten färgstark bild jag tycker om därifrån, kika in så får ni se alla hundratvå stycken! Nya huggormsbilder finns det också där, spännande va?

*notera att alla bilder är ©-skyddade & förbjudna enligt lag att kopiera



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: marigona

Publicerad 2010-01-05 00:51:35

Tack så mycket! :D Alltså det finns lite olika sätt att göra det på. Nu har jag ju planerat att dra till Etage och stan och gå runt i butiker och fråga dem om de behöver extrajobbare/sommarjobbsarbetare. Det handlar väl om att fråga runt. Olika mataffärer brukar oftast ta emot som t.ex. Maxi, Ica, Hemköp m.m. Annars kan du gå in på platsbanken, där samlar dem alla jobb :) Du kan även googla "Jobb i t.ex. Göteborg" Kanske inte världens bästa råd men ändå haha. Det viktigaste är att du får ett bra cv och skriver ett personligt brev. Lycka till med allt =)

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-05 01:48:36

Får mig att längta lite till våren :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-05 13:26:26

Bilderna i galleriet är ju helt underbara! :) riktigt fina allså :D <3

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-05 13:30:55

HANNAAAAH! :D

Älskar bilden på Cayenne i detta inlägg, HELT UNDERBAR! Den måste du allvarligt förstora, :D



Vad händer idag förutom skräckfilmen? ;D

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-06 19:45:14

Skulle nog sitta perfekt på väggen och lysa upp rummet. Man blir ju riktigt glad av den :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela