The red little butterfly...

Publicerad 2009-09-26 15:01:12 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


En söt liten fjäril, inte sant? :) Tycker dessa bilder vart söta, vet inte riktigt vilken jag föredrar mest faktiskt, svartvit eller färgglad. Dock tror jag den färgglada bilden vinner, för den är så … färgglad.  Vilken gillar du mest?

Flytten går bra, vi flyttar nog i mitten av oktober där, det ska bli jätteroligt faktiskt. Just nu sitter jag & funderar på vilka bilder jag ska ha på min fotovägg. Mitt rum är väldigt stort (största rummet faktiskt, jag kunde övertala mina föräldrar där för de hade glömt bort hur stort det var när jag frågade så nu ångrar dem sig lite, haha) så jag har en vägg "över" där jag inte ska ha någonting så den ska fyllas med bara foton som jag har tagit. En bild är redan bestämd, en stor bild på mina prinskorvar i en svartvit variant. Men förutom den vet jag inte riktigt vad för foton jag ska ha där så nu sitter jag & kollar lite på mina favoritbilder som jag kan tänka mig ha där sen. Jag har hittat en till bild som ska dit i alla fall! Tror faktiskt det kommer bli fint, vi får se. :) Hihi.

Nu har jag ganska många bilder på lager som jag gillar så det blir nog lite bilderbloggar då & då nu, hoppas ni inte misstycker! ;) Jag saknar ju bloggen så det blir nog ingen längre paus faktiskt, dock inte lika många uppdateringar nu heller.

Ha en fortsatt trevlig helg!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-09-26 16:28:28

Dsm, ha en trevlig helg! :D<3 haha jag lyckades också övertala mina föräldrar att jag skulle få största sovrummet och det fick jag också! :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-26 16:38:40

KUl att du är tilbaka. Jag trodde att ni redan hadde flyat. Efter som att du inte har bloggat. Har ochsp en hekdel att göra nu. :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-26 17:29:08

Sv: Haha... helt rätt! :P Men om den har klarat sig från stenåldern tycker jag allt att den kan hålla ut ett tag till. Ganska dålig tajming att lägga av nu när jag inte har råd att skaffa en ny. -.-

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-26 18:14:02

Åh så härlig bild! :) jättefin i både färg och svartvitt (Y) kanske att min favorit är den färgglada för det är så himla underbara färger :) mästerfotografen du alltså :D <3



Va härligt att flytten går bra och va roligt att du får det största rummet. ;) Du kommer då det kanonfint där inne med alla dina underbara fotografier, var så säker :D (Y)



Roligt att du har många bilder att visa, du vet ju att jag älskar dina bilder, alltid så fina :) (Y) <3

Förstår att du inte hinner med att uppdatera lika mycket nu när ni håller på med flytten o sånt. <3

Ha en fortsatt trevlig helg ni också! Puss. ily :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela