En till förkyldning...

Publicerad 2009-09-09 08:35:34 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Jag har blivit smittad av förkylningen nu. :/ Det känns som att nästan alla har drabbats av den snart nu ju. Jag har jätteont i halsen & kan knappt svälja, så vi får se om jag går till skolan idag. Jag har nämligen sovmorgon idag, så jag får se hur jag gör…

Åh, jag vill inte bli förkyld.

Bjuder i alla fall på en liten bild på månen som var framme mitt på dagen igår. Även idag är det underbart väder & helt blå himmel, så härligt det! :) Hoppas ni gillar bilden, nu måste jag kila.

Ciao.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Cornelia ( Nela )

Publicerad 2009-09-09 09:43:53

ojojoj vem äre som har smittad dej då? ;) Jag förstås (a) <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-09-09 10:04:36

Cornelia ( Nela ): Jaa, såklart att det var du som smittade mig, dumma dig! ;) <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-09 15:56:24

Åh, nej va jobbigt.. så jobbigt med förkyldning och att vara sjuk över huvud taget.. :/ hoppas verkligen du blir frisk snart bästaste du <3

KRYA PÅ DIG! <33



Ja, eller hur känns nästan som att alla har drabbats v förkyldning nu, är väl så efter sommarlovet då man träffar alla igen o så, om du förstår hur jag menar ;O



Puss. ily! krya på dig ännu en gång bästaste du <3 :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-09 15:56:42

Helt underbar bild också bästaste du! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela