Varning för bildbomb

Publicerad 2009-10-29 00:05:20 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson  
Fotograf: Hannah Larsson  
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


En liten bildbomb från långpromenaden när Sofia var här. 31st bilder (33st om man räknar de ihop satta bilderna). :) Nog den största bildbombningen jag har gjort faktiskt, haha! Alltså snacka om många bilder, för jag har säkert dubbelt så många kvar… Och det bara från långpromenaden, sen har jag säkert lika många "övriga" bilder. ;O Jag fotograferade även droppar när Sofia assisterade, blev några riktigt häftiga & fina bilder alltså. :D Lägger nog in dem någon gång, även de andra från skogen.

Hoppas ni gillade denna bombningen. Har du någon favorit?

Förresten. Ni kanske undrar lite varför uppdateringen blir så dålig & sånt. Det är nämligen så att vi har mobilt bredband nu som hela familjen delar på tills vi får det riktiga -som först ska komma om 4 veckor. Suck! Jag skulle egentligen blogga igår & svara på era kommentarer men jag kunde inte ta det mobila bredbandet. Plus att det går så otroooligt segt så man knappt inte ens vill sätta på datorn på grund av det. ;) Kan ta 5 minuter att bara ladda upp en sida, så ni kanske förstår att dessa bilder tagit ett tag att få upp, hihi. Sen är det ju en till anledning;

Det är HÖSTLOOOV!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-29 10:26:36

Finfina bilder! :)<3 Ha en bra torsdag!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-29 11:24:19

Va roligt med så många bilder, en riktigt bildbombning det där du ;) och alla bilder är ju såå fina! jobbigt att det går så segt när du sitter vid datorn ibland, kan förstå att det tog långt tid då att lägga upp alla dessa bilderna :O men skoj att du la upp dom ändå! <3 :D Weeey, roligt också att du har så många bilder kvar att visa även fast du lagt in såhär många redan nu, ser framemot att se fler bilder :D (Y)



Min absoluta favorit bland dessa bilder måste nog ändå vara den tjugonde bilden på Cayenne, asså så fort jag såg den blev jag bara helt förälskad i bilden, haha ;D så himla söt är han ju och det är så fint med blänket i ögonen :) asså jag gillar alla bilderna väldigt mycket, men bild 1, 2 och 4:a är också några favoriter :D väldigt fint blänk i Cayennes ögon där också (bild 4:a) också är det ju så himla härliga färger i bakgrunden när Cayenne och Cinnamon sitter där bland alla löven, riktiga höstfärger alltså! :)



Ja, du förstår säkert att jag gillar bilderna, kanon härliga allihopa! :D Ha det bäst! visst är det så härligt med höstlov nu? :D <3

Postat av: v e n u s - FOTOBLOGG

Publicerad 2009-10-29 16:58:12

sv: Söta bilder!

Okej, tack för svaret :)

Ja, jag tkr själv det blev rätt bra :D

Allt är bra tack, hur är det själv? <3 :)

Postat av: v e n u s - FOTOBLOGG <3

Publicerad 2009-10-29 17:36:40

Jag har i stortsett varit i stan hela dan idag :)

Vad har du själv gjort idag då? :D

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-10-29 17:36:46

sv: Hih :) <3



Omgomg. XD När folk skriver bildbomb brukar dom ha typ 5-6 bilder, haha. xD Jag ba scrolla och scrolla, men det kom bara upp nya lika fina bilder hela tiden, haha. :> Blev nästan besviken när dom faktiskt tog slut sen, haha. xD Älskar dom 5 första. :)

Postat av: v e n u s - FOTOBLOGG <3

Publicerad 2009-10-29 18:34:09

Jaa, det var kul det :)



Åh, vad mysigt :D

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-29 19:54:12

Jätte fina bilder :) Man ser värkligen att det är höst nu !:) Mina favoriter är nog 2:a, 4:e, 6:e, 7:e, 20:e, 25:e & 26:e :) Men alla är såklart jätte fina :) Ha en fortsatt bra torsdag !:)



// Karolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela