The Cinnamon Bun's day!

Publicerad 2009-10-04 22:33:38 i Cinnamon

Copyright by Hannah Larsson


Idag är det kanelbullens dag/the Cinnamon bun's day. Så nu måste ni ta gratta lilla Cinnamon på hans bulldag. Haha, min vovve är en liten kanelbulle han… Men precis som förra året kom vi inte på det förrens nu på kvällen så blev ingen kanelbulle idag. Har ni ätit någon?

Mamma & jag var ju & shoppade i SKHLM idag, jag kom hem med en del grejer faktiskt. Köpte även en brun skinnjacka som jag älskar, har letat hur länge som helst efter en & de jag hittat kostade ungefär 2500:-lite för dyrt med tanke på att man inte säkert ens kan ha den nästa år då man växer, men idag hittade jag en för bra pris, wiihoo! :D Hannah glad! Köpte även en halsduk, vantar, en skolväska, saltvattensprey (-magiskt ;O) & lite andra grejor. :)

Jag skrev ju i förra inlägget att jag tänkte färga håret, det gjorde jag även. Eller tona om man ska vara ärlig, jag gillar inte att färga håret, har aldrig gjort det heller, tänk om man ångrar sig, vad gör man då liksom? Kastanjebrun-färg tror jag att det var, jag tror jag gillar det jag har inte bestämt mig hur jag tycker ännu, haha. Nästa gång tror jag jag kommer tona det mörkare. :)

Nu måste jag verkligen ta tag i lite läxor, har inte hunnit de förrens nu. Som tur är behöver inte allt vara klart tills imorgon så jag behöver inte göra allt idag, vilket är tur för det skulle jag inte hunnit. Hoppas ni har haft en braig Cinnamon-Bun's-Day idag, det har jag! :) Nu måste jag börja med läxorna. Åh, skulle gärna skippat dem, men det kan jag ju inte. :/

Jaja, vi hörs imorgon. :) Ciao!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: karolina

Publicerad 2009-10-04 22:39:47

Jätte fina bilder på Cayenne & Cinnamon i förra inlägget !:) Haha glömmde också att det var kannelbullens dag i dag, och kom inte på den förnst nu på kvällen. så typiskt mig !:P

Postat av: emelie

Publicerad 2009-10-04 23:36:22

hihi, underbar bild! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-04 23:36:23

Nämen oj det var den sötaste kanelbulle jag någonsin sätt! otroligt söt alltså :D ;) <3 såklart vi grattar Cinnamon på hans bulldag, thihi ;O



Vad roligt att du och din mamma shoppade och roligt att du hitta så många grejer, alltid skoj o shoppa när man kommer hem med en massa fina saker. :D Bruna skinnjackor är så himla snyggt tycker jag, det är speciellt snyggt till dig, för din hårfärg passar så bra till det tycker jag :D va roligt att du tonade håret idag också åh, kastanjebrunt-färg också, tycker det är såå himla fint verkligen! :) blev säkert kanonfint, det vet jag (Y) :) du får visa det i webben någon gång? :D <33



Hoppas ni har haft en riktigt bra Cinnamon Bun's day, thihi ;) Ha det bäst. Puss! <3 ily

Postat av: v e n u s

Publicerad 2009-10-05 08:14:44

Okej :] så du rekommenderar telezoomet? =)

Postat av: v e n u s

Publicerad 2009-10-05 08:17:03

Om du ska ta närbilder på blommor t.ex då funkar telezoomet bra va? :)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-10-05 12:29:42

Hej! Underbar kanelbullekille, så fin bild så. Nej vi har ingen kanelbulle ätit/ Kramisar

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-05 18:43:22

Jag åt faktiskt en kanelbulle... fast den var inte så god. Hembakade är bäst.

Sv: Tack, det samma. <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-05 18:43:34

Självklart att det var cinnamon's bun day :P Grattis i efterskott till den söta kanelbullen :P <3 Pussa honom från mig <3 Verkligen sötatse kanelbullen jag någonsin sett som Sanna sa :) Håller helt med.



Kram <3

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-10-05 19:03:34

Sofia: Naaw. :) <3 Har pussat honom ifrån dig nu! ;) Min söta lilla bulle, hihi. <3

Postat av: v e n u s

Publicerad 2009-10-05 19:43:17

sv: vad bra! då blir det nog det objektivet jag ska satsa på att samla pengar till ;D Jo, från början tänkte jag skaffa en 1000d men har nyligen ändrat mej, det blir nog en 450d höhö xD eftersom jag får kameran i julklapp (jag betalar ju inte) så får man passa på att tigga till det bästa. hahah! ;D gud vad oförskämd jag låter nu.. o: xD



Läste det här inlägget, cinnamon verkar vara en riktig buse! jag känner igen mej med min egna hund, roxie. Hon är nog världens busigaste, galnaste, olydigaste, "skälligaste" hunden i vääärlden, hihi x) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela