Prinsen in the hat

Publicerad 2009-10-14 19:40:28 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson

 
Jag vet att jag tänker precis på samma sak som ni gör just nu: grymt bra engelsk rubrik jag kom på - I know! Rubrikfantasin svek mig nu, vart finns fantasin när man behöver den? ;)

Dessa hattbilder på treåringen hade jag ju tänkt lägga ut i bloggen dagen efter hans födelsedag, alltså den 8e oktober. Men såklart glömde jag bort det så jag får väl lägga in dem nu istället. I hope u like them, as always! 

Ha en underbar kväll, detta blir den sista uppdateringen för idag skulle jag chansa på, så jag får passa på att säga godnatt nu! Haha, godnatt allihopa!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: sawir

Publicerad 2009-10-14 21:02:02

sv: tack!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-14 21:42:51

Vad söt han är din lille prins.



Haha, har precis lika problem med rubrikerna som du. Jag brukar inte skriva något eftersom jag inte kommer på något bra. hehe :P

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-10-15 08:42:26

Jotack, min gårdag var också jättebra =). Ska du hitta på något roligt idag då? kram

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-10-15 14:33:41

SVAR: ha en fortsatt fin dag ni med! =)

Postat av: deNise

Publicerad 2009-10-15 15:12:53

Hahah vad sööt!

Sv: Jag började oxå fundera på om man få för mycket av filmen.. Men jag kan inte få nog av filmen och alla klipp så för mej gör det inget=)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-18 13:18:54

vad gullig han var med hatten fast han är alltid söt på kort:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela