Layout nummer nio

Publicerad 2009-10-08 22:24:23 i Designer


Igår la jag ut en ny layout. :) Har inte gjort mera än ändrat färgerna i layouten till oranga, men jag gillar det. Jag tyckte att det gjorde mycket med att bara göra det, tyckte det blev väldigt höstigt nu. Det är några smådetaljer kvar som jag inte hunnit med att göra ännu, som t ex inne på infosidorna osv. Men det fixar jag så fort som möjligt.

Nå, vad tycks? Godkänt eller inte? Själv gillar jag den!

Om ni skrollat ner i min blogg kanske ni har märkt att alla mina bilder har ersatts av en sorts symbol där det står "Upgrade to Pro today" & sånt. :( Jag laddar ju upp mina bilder på photobucket.com, & nu har alla bilder som jag har laddat upp där ersatts med den där symbolen för det står att min jag laddat upp så många bilder som är max, men på sidan där jag laddar upp står det att jag bara laddat upp 23% alltså ca 300 bilder. Nu till problemet; för att jag ska få tillbaka bilderna måste jag betala! Jag är suuur nu!

Alltså gaah! Det kostar $39.90 dollar för två år om jag ska få tillbaka bilderna, & jag vill absolut inte betala så mycket för att få tillbaka alla mina bilder, det är väldigt onödigt att slösa ungefär 300 kr på enligt mig. Just nu laddar jag upp dem på blogg.se & tänker fortsätta med det.

Någon som har haft samma problem? Vet någon om det går att få tillbaka sina bilder utan att behöva betela? :S


#%¤#¤#%¤#%¤!!!!!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-08 22:43:07

Layouten blev jättehärlig!

Postat av: karolina

Publicerad 2009-10-08 23:23:44

Den nya layouten är jätte fin :) Har själv försökt fixa till min blogg.. gick väll sådär. Har iafl fixat en header. Jätte söta bilder på Cayenne i förra inlägget också :) Ska ni på agility tävlingen i Haninge på lördag ?



Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-09 09:02:40

Fint!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-09 10:15:15

Underbar layout!! :D

Har själv inte haft det problemet med photobucket, trotts att jag inte har pro. :/

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-09 15:17:45

Den nya layouten blev verkligen kanonfin! så höstig och härlig, gillar verkligen den :) (Y) <3 klart du går GODKÄNT!! :D :D



Men gud så tråkigt det där med bilderna, man vill ju inte gärna betala för något du inte ens ska betala för, konstigt att det blivit så eftersom du ska kunna lägga in fler bilder. Jag tror till och med jag lagt in fler bilder än så på photobucket isåfall borde ju det hända för mig också :O hmm lustigt.. hoppas det löser sig, håller tummarna stenhårt!! <3



Puss. bästaste du! <3

Postat av: anna

Publicerad 2009-10-09 19:40:04

Den är mer en godkänn den är jätte fin!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela