Hunden med de stora öronen

Publicerad 2009-10-15 17:13:11 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


Jag sitter här inomhus & bloggar medans jag dricker gott te. :) Tänkte snart ta mig ut i kylan, men det är ju så kallt! ;) Efter det tänkte jag även plugga lite till ett prov som jag har på måndag, sen vet jag inte vad som händer. Bjuder i alla fall på 3st bilder som jag fotade när jag kom hem från skolan idag, jag älskar mittenbilden, min storöra! ♥

Imorgon börjar ju helgen & då borde man ju hinna blogga lite. :) Ni får hålla utkik.

Kram på er!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2009-10-15 19:48:52

Naaw, t.o.m större öron än Lotus! :O

Söt-Cayenne <3



Titta min blogg också :D

Puss

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-15 20:58:04

Andra bilden är så häftig!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-16 19:15:27

Så himlans söta bilder! speciellt den andra, hihi så sött när öronen flyyger så ;D <3



Lycka till med pluggandet <3 :)

Puss

Postat av: Sabine

Publicerad 2009-10-18 09:59:32

Herregud vilka fina hundar du har, jag vill också ha en! Otroligt fin hemsida du har gjort också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela