Grattis Cayenne, treåringen!

Publicerad 2009-10-07 08:08:56 i Gratulerar

Fotograf: Hannah Larsson


Fotograf: Hannah LarssonIdag fyller min alldeles egna underbara Cayenne hela 3 år!

Det känns som om det var igår jag var & hälsade på dig hos Glimmerns kennel när du bara var 5 veckor gammal, & du valde mig. När du bara låg i min famn & inte ville gå därifrån, om inte du hade valt mig så hade inte du bott här nu, vilken konstig tanke för utan dig i våran familj är den inte hel. En av de bästa dagarna i mitt liv måste den dagen varit, utan att jag ens visste om det för några veckor senare var det julafton, då kom du i ett paket till mig, min alldeles egna hund. Jag blev så himla lycklig!!

Underbara dagar har de varit med dig, Cayenne & mycket har vi hittat på tillsammans & jag ser fram emot alla dagar vi har framför oss! Det finns inga ord som beskriver dig eller hur jag tycker om dig, men vad jag kan säga är att jag älskar dig! Du är den finaste i mina ögon!

Grattis på födelsedagen Cayenne, även ett grattis till syskonen Curry & Korall!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-07 09:05:48

Grattis!

Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Publicerad 2009-10-07 10:14:32

Ja i dag är det en speciell dag, en söt kille vid namnet Cayenne fyller tre år och det firar även vi på vår blogg och så vill vi gratta han här oxså så klart. Hipp hipp hurra hurra hurra hurra, från oss i dag. Massor av kramisar och pussar oxså

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Publicerad 2009-10-07 14:04:01

Wow, så jäkla duktig du är Hanna! Har hittat många vackra foton här, trots att du bara är 13 år gammal! Keep it up girl!

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-10-07 14:26:36

Naww så otroligt söt han var i hatt =)! grattis till honom =). Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-07 15:38:09

Stooort GRATTIS till Cayenne på 3 års dagen! :)

Så otroligt söta bilder alltså, riktigt älskar dom och det var ju jättefräckt när du hade skrivit en 3:a så på bilden (Y) du & dina braiga idéer alltså :D Cayenne är ju bara för söt i sin lilla hatt också ju! :) <33



Måste vart en riktigt underbar julklapp alltså, kan verkligen förstå det! så söt han är när han sitter där i den lilla kartongen :) <3



Ännu en gång stort grattis och ett grattis till syskonen också såklart :D :D Pusss <33 ha en underbar dag!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-07 15:38:52

Och du, jag Älskar den runda oskärpan i bilderna också, så underbart fint! :) (Y) <3

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-10-07 16:43:52

sv: Bildbeviset kommer snarast :DD



Åh, grattis lillcayenne. =D

Och va snyggt det blev med lite höstfärger i bloggen :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-07 16:49:28

Stort grattis till en speciell liten fjärilsvovve!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-07 17:15:19

Jag glömde det inte!!! haha (stolt :P)



GRATTIS till den sötaste lilla fjärilshunden som finns <3 Förlåt Cinnamon, men det är faktiskt Cayennes dag idag :P <3<3haha!!



Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!! <3



puss <3

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-07 17:46:09

Grattis Cayenne !<3 Jätte fina bilder också på '' födelsedagsbarnet '' elr ska jag säga födelsedagshunden ? Grattis iafl !<3 Juste, jag har bytt hemsida också: http://nogg.se/jackrussellterrier har inte tagit bort min gammla, men det är på den nya jag uppdaterar :)



Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-10-07 18:05:28

Grattis Cayenne!

Vilken vacker blogg du har :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-07 19:35:25

Wiiiiiiiiiiii Grattis på födelsedagen!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-07 22:03:45

Grattis till Cayenne! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela