Fjärilarna bland grässtråna

Publicerad 2009-10-04 12:37:01 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


5st rätt så söta bilder enligt mig bjuder jag på idag, hoppas ni gillar dem. :)

Pluggade i princip nästan hela kvällen igår & har ungefär hälften kvar, kom även på att jag har tekniken kvar också, ursh… Blir nog inte så mycket uppdateringar idag heller tyvärr, för senare ska även jag & mamma åka & shoppa i SKHLM, sen har jag som sagt läxorna att sysselsätta mig med resten av tiden (tyvärr). Ska även skriva en novell till svenskan, men jag kan verkligen inte komma på vad jag ska skriva. ;O Någon som har förslag? Haha, vart är fantasin när man behöver den egentligen?

Jag kanske ska färga håret idag också, får se hur det blir med det. :o) Jag hoppas i varje fall att ni får en fin 4e oktober, här spöregnar det, fast det kan vara rätt så mysigt ibland när man är inne i alla fall tycker jag. Vi kanske hörs senare idag, om jag hinner. Annars bloggar jag imorgon, ska även försöka svara på era kommenterar senare, hinner inte det nu nämligen…

Hejsvejs!  


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-04 14:43:56

Vilka UNDERBARA bilder! Gillar speciellt bilderna på Cinnamon och Cayenne i gräset. Helt underbar <3 Med typiska höstfärger också ;)

Kram

Postat av: v e n u s

Publicerad 2009-10-04 15:10:18

sv: Okej :D vilket objektiv använder du mest? t.ex när du ska fota hundarna och det? :) tycker du att det andra objektivet du köpt till är bättre? skullle gärna vilja veta lite mer om den :D



mvh V <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-04 19:23:33

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-04 19:28:14

Oj, råka nog skicka en tom kommentar, men ta bort den isåfall ;)



Kanon fina bilder och så söta på fina underbara små fjärilar! :D <3 dom är för söta tillsammans alltså. :)



Tråkigt att du har mycket läxa nu.. inte kul med läxor alltså.. men lycka till bästaste du, går säkert jättebra :) <3 hm, jag är inte bra på noveller och jag har just nu igen idé alls.. :o men jag kan ju alltid säga till om jag kommer på något. ;)



Va roligt att du kanske ska färga håret idag! :D vilken färg, som förra gången? då färgade du det till lite mörkare brun va? :) jättefint!

Här spöregnar det också, eller inte just nu men det har gjort det och det blåser även jättemycket.. hopper det lugnar ner sig snart alltså. :) Håller med, det kan faktiskt vara riktigt mysigt med regn då man sitter inne :)



Ha en fortsatt bra kväll bästaste du och ännu en gång lycka till med all läxa som du måste göra. Puss. ily <3

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-10-04 19:32:59

jätte fina bilder (:



hihi ja är klar med min novell, alla dog som jag sa x)

ja saaknar dej :(<3



kommer du imorgon? :)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-04 20:15:32

Fina bilder! :)

Fantasin brukar alltid försvinna när man behöver den, och när man inte vill veta av den så har man jätte mycket fantasi! :)<3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-04 22:14:16

Oj, mycket läxor. :/

Är det något speciellt tema på Svenskan novellen du ska ha eller vad som helst?

När jag skriver noveller i skolan så skriver jag faktiskt om Stintan och Zelda. Haha, omtyckta av lärarna i alla fall. :P



Jättesöta bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela