Färgstarkt en färglös dag som denna

Publicerad 2009-10-22 17:12:23 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
 
Fotograf: Hannah Larsson 

 
Regn, regn & mera regn. Idag har det regnat hela dagen. Men vädret har inte lyckats smitta mig med sin färglöshet för idag är jag glad & dagen har varit väldigt bra hittills. :)

Provet igår kändes rätt så bra, läraren la in flera frågor som vi inte fått plugga på alls ännu. Men får se hur det är när jag får tillbaka det, oftast brukar det ju gå bättre än vad man tror. Imorgon har jag också prov i biologi. Jag tror nog alla frågorna sitter nu. :D Jag skulle egentligen ha matteprov imorgon också men det ändrades i sista minut. Men det gör inte mig någonting, bara skönt ju. :)

Det känns faktiskt bra att lägga ner mera tid på skolan nu & knappt sitta vid datan. Idag (skryt-varning) sa både engelskaläraren, matteläraren & svenskaläraren till mig att de tyckte jag var jätteduktig, väldigt smart & att arbetena var bra osv (haha -lite komiskt). Jag satsar ju högt så det var väldigt(!) roligt att de sa så. :) Speciellt då de inte är ofta de säger så till någon också. ;o

Haha, vad tråkig min blogg har blivit nu. När jag äntligen bloggar skriver jag bara om prov & skolan… Men imorgon börjar lovet & då blir det förhoppningsvis roligare & mera uppdateringar!

Lite bilder en färglös dag som denna som jag hoppas livar upp den som har en färglös dag. Här får ni lite färger av mig.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-22 18:07:45

Det är jätte jobbigt med alla prov hit och dit tycker jag, imorgon har jag matteprov och svenskaprov, så det blir mycket plugga nu!

Fina bilder.. :)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-22 19:16:45

Va skönt att det känns som det gick bra på provet :D (Y) och va roligt att du gick så mycket beröm av lärarna, super ju! forsätt så ;) (Y)



Nejnej, din blogg är alrig tråkig hörrö du du! ;) din blogg är underbar ska du veta och dina inlägg är så braaa :) <3



Jättefina bilder! så härliga färger. Tycker den andra bilden var väldigt fräck, då det var så många vattendroppar på de blandet. Mästerfotografen du! :)

Puss <3

Postat av: Ninni XeNo o Pax

Publicerad 2009-10-23 12:07:10

Hej Hannah! Din blogg är så färgstark och fin som vi tycker du är/ Kramisar

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-23 16:52:23

Riktigt bra bilder gillar den andra bilden väldigt mycket.

Hoppas ni får en bra helg.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela