En mini paus...

Publicerad 2009-10-15 21:54:43 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson


Jag tar en liten mini paus nu under helgen, så att ni inte tror vi har dött eller något nu. ;D Har rätt så fullt upp i helgen så tar en paus nu men är tillbaka på måndag som vanligt, kan komma att bli någon liten uppdatering under helgen, det återstår att se annars får ni stå ut med dessa 2st bilder som jag fotograferade idag, i några dagar. :)

Men tillsvidare hörs vi efter helgen, så jag passar på att önska er en underbar helg redan nu! Ha en riktigt braig helg alla glada & goá människor!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-10-15 23:01:40

Svar: Tack så himla mycket:D

Postat av: jennifer

Publicerad 2009-10-16 10:51:25

Det låter bra det =). Idag är jag hos min pojkvän, vi får se vad vi ska hitta på =). Hoppas du får en riktigt bra fredag! kram

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-16 12:55:52

Fina bilder! Ha en bra helg du med :)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-16 19:26:32

Ibland behöver man verkligen en liten paus, funderar på om jag också ska ta det, men jag får se hur det blir med det, kanske någon annan gång. ;)



Jättehärliga bilder! så fina färger och så fiint med den runda oskäpan (Y) :) Ha en superbra helg bästste du och lycka till med pluggandet <33 Puss.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-16 19:42:50

Ha en jättefin helg!

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-10-16 22:40:49

Villka fina bilder. :) Du är värkligen jätte duktig på att fotografera, jag gillar särskillt den första bilden :)



Sv: Det går ganska bra.. förutom när det kommer andra hundar, så det är det vi måste träna mest på. :)



Vad tråkit att ni missade 3 gånger.. jag håller med, den är väldigt mycket läxor & prov.. känner att jag knappt hinner med allt.. Men det är bra att ni kan träna hemma också, så ni inte behöver gå om nybörjar kursen. :) Vart är det du går kurser, är det på södertälje BK ? För oss är det en hel del ställen. Apollogruppen, Huddinge hundugdom & i bland också på Haninge BK. :)



Hade nog faktist tänkt att vara hemma & ta det lungt. :) Jag sprang nästan 2 mil i dag när jag hade skoljoggen så jag lär nog ha ganska mycket träningsvärk i morn. Ha en bra dag du med, ska du hitta på något skoj ?



Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-17 09:29:32

Märkte att längst upp i mitten av bild 1 ser det ut som ett gult fint hjärta <3<3 hehe :P du kanske också har märkt dfet men men man vet ju aldrig! :)



puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela