Ny månad, nya tag!

Publicerad 2009-11-01 00:47:20 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
 

Alltså kan inte förstå att det är november nu. November. Nu? Ärligt, november?! Det hänger inte ihop, tiden går för fort. ;) Det var ärligt talat september nyss. Men idag är det alltså den 1a november 2009, coolt… Haha!

Jag fick inte in videoklippet på youtube, det vill bara inte fungera. Allt bara skiter sig hela tiden. Men ska försöka fixa det imorgon idag. Håll tummarna att det fungerar nu, vill verkligen lägga upp klippet, det är så gulligt ju! För att trösta lite kanske så lägger jag upp 6st bilder som jag gillar från skogspromenaden iförrigår (-blir det ju). Jag hoppas att ni gillar dem också, någon som ni gillar speciellt mycket kanske? Jag tycker nog om allihopa på olika sätt faktiskt.

Nog med det, nu ska jag se på Scream Awards 2009 i november natten! Håll tummarna att det fungerar med videoklippet så jag kan lägga ut det senare då. :) Godnatt, om ni nu ska sova då. Själv är man vaken… 

Någon annan som är vaken?

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-11-01 00:51:56

Ja, jag haha :)



Ha en fortsatt bra första November ( tänkte faktist inte på att det var det ) !<3 :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-01 14:38:31

Tiden går ju så himla fort, kan inte heller förstå att det redan nu är November, inte länge kvar till jul faktiskt ju ;) så myyysigt ;D <3



Så tråkigt att det inte fungerade det där med videoklippet igår på youtube, konstigt :S men hoppas att det funkar idag eller någon annan gång om du testar igen, håller tummarna på att det funkar då! :) <3



Precis som du såg gillar jag också alla bilderna, men den 3:e och 4:e bilden är mina absoluta favoriter, guuud sååå fiiiina alltså! :D



Ha det bäst. Puss! <3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela