Årets sista blåklocka?

Publicerad 2009-10-26 09:04:48 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 


Som ni säkert märkte så blev det ingen blogg igår, men jag hann inte. Jag tänkte blogga imorse, men då var internetet upptaget (vi har ju mobilt bredband då vi inte fått det vanliga ännu när vi flyttat & de delar vi alla på just nu så därför…). Sedan hann jag helt enkelt inte då jag skulle möta upp Sofia vid tåget. :) Min kompis Sofia kom nämligen hit igår. Vi har redan hittat på jättemycket skoj. Jag har även fotograferat henne så ni kan vänta er en del porträtt senare skulle jag tro, spännande va?

Nu ska vi gå ut på en riktig långpromenad med hundarna. Men vi hörs senare, med bildreeegn, väldigt passande till dagens & gårdagens väder. ;) Just nu bjuder jag på 6st bilder på en blåklocka. Årets sista skulle jag tro? Min favorit av bilderna ovan är den 5e & Sofias är den 1a & 2a bilden, vilken är din?

Jaja, nu ska jag inte babbla på utan gå ut & gå i det regniga vädret med kameran, hundarna & en underbar kompis.

Off we go.

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-26 11:01:53

Otroligt vackra bilder! Min favorit är nog den näst sisa! Älskar färgerna i den :)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-26 13:48:10

Otroligt fina bilder! :) min favorit är nog den 2:a och 5:e bilden :)



Va skoj att Sofia är hos dig nu, ha så roligt! :D



Puss. <3

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-10-26 17:19:49

Mina favoriter är faktiskt bild 3 och 5. Tycker dom är oerhört vackra. Säger så mycket och är säkerligen årets sista.



Hoppas allt ära bra med dig och dina hundar?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela