Det där kallas skicklighet

Publicerad 2009-11-06 21:54:46 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 
Fotograf: Hannah Larsson 

Jag kan inte, om jag ska vara helt ärlig, förstå hur Cayenne kunde få till den där, om du frågar mig, otroligt söta minen på andra bilden! :) Men erkänn bara - söt va? Jag ropade på Cayenne, såg i sökaren på kameran precis innan jag klickade av hur Cayenne tittade på mig, undrade varför matte ropade hans namn, hans öron bara flög samtidigt som han lipade. Jag hoppades att bilden fångades i det där ögonblicket & jag såg till min glädje en sekund senare att de hade det. 

Ja, det där kallas skicklighet…

Men visst vart den bilden söt? Notera även att Cinnamons tunga sticker ut lite granna på sista bilden också. Älskade knas-vovvarna alltså!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-06 22:08:48

Haha, nämen gud vilka extremt söta bilder! alltså har man sett något sötare? något av de sötaste jag sett alltså! :D otroligt söta miner alltså, på både andra och tredje bilden ;) <3



Riktigt skickligt det där du, thihi :D mästefotografen du :) <3 Puss. ily!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-11-07 18:59:34

Hhaha den andra bilden var ju underbar :D

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-11-08 00:26:04

Underbara bilder och i rätt sekund och med rätt skärpa, Kanon, så fina. Nattis och ha nu en bra helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela