Twilight - min drog...

Publicerad 2009-05-03 21:15:58 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Jag -oredigerade


På bild ovan är Oskar, min farfars Shiz tzu. Dom kom på ett oväntat besök hit till Södertälje för att gratta pappa som fyller år idag ända från Gränna - polkagrisarnas stad. xD <3 Oskar & Cinnamon busade för fullt efter en stund & Cayenne hakade på lite då & då. :) Visst är han söt, Oskar?
Flera bilder på honom kommer ut senare eller imorgon. :)

Idag har jag ätit tårta, mums. :) Hallontårta - så gott! Haha! Sen har jag sett på TWILIGHT 5 gånger idag... Beroende, jag? Av Twilight? -Det menar du inte? ;D 
Twilight är min drog! Men när man väntar på Eclipse (ska låna den av min kompis när hon läser ut den, om hon någonsin gör det? :P) så måste man ju sysselsätta sig på andra sett, typ. ;) Älskar verkligen Twilight! :D Kan inte vänta på tills New moon kommer ut på bio.

Just nu städar jag, eller ja, inte just nu men stoppade mitt i allt för att skriva lite här i bloggen. ;) Rensar bort lite från min vägg (affisher & sånt) & sen dammar jag av lite & sånt. x)

Städa = tråk... Någon mer som tycker det? :P Ska svara på kommentarer senare, nu ska jag fortsätta städa. <3 Ciao.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-03 22:31:37

Söta bilder! :D ja, jag såg länkningen ;)<3

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-05-04 11:10:47

Oj ja va söt han är Oscar, han är ju jätte gullig, förstår att du vill ta kort på han. Städa gjorde vi oxså i går, men tyvärr så är det ett måste. Ja vi skall nu ta en lugn och fin måndag, med lek på ängen och i skogen sedan handla lite. Kramisar och hoppas att du får en bra dag

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-04 17:23:59

Va roligt att ni fick besök :) det verkar som ni hade en rolig dag igår då din pappa fyllde år :) Oh ja! Oskar är supersöt verkligen också ser han så glad ut på alla bilderna :D



Gud va gott med hallontårta! du läskar mig, haha ;D fast jag ska också snart äta tårta (a) marängtårta typ, verkligen ÄLSKAR den! den är så otroligt god ;) och det kan jag förstå att hallontårtan också var. (Y) ja, du vet säkert varför jag ska äta tårta snart, jag fyller år den 7 och det är ju väldigt snart ;) thihi :D

Ojojoj, du gillar (eller älskar kanske jag ska säga) ;D verkligen Twilight. haha nääedåå, att du är beroende av twilight? inte allsss! haha ;D sötnos <3 :)

Håller med dig, städ = tråk :p fast det är skönt när man städat färdigt och rummet är rent o fint (a) Puss, love yooou! <3 (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela