Bad idag! :)

Publicerad 2009-05-30 09:30:42 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Idag är himlen helt blå, solen skiner & det är varmt ute = helt underbart väder, wiiie! :D thihi, det är 45 grader ute så det är rätt så varmt idag, fast det är i solen då såklart... Nu håller jag just på att rensa kamerans minne, för snart ska vi åka iväg till mormor (jag hade glömt bort det när jag skrev att vi inte skulle göra något speciellt i helgen igår, utan vi ska alltså åka till mormor, hihi). Så strax ska vi åka dit & då ska jag bada. :) ...I deras pool, första badet i år, förra året hade jag redan badat i havet vid det här laget, hehe! (; I Falkenberg... Saknar det. :( <3
Ska bli jätteskojj att bada idag ändå. <3

Sen ska vi hem vid åtta & se Robinson-finalen, vem tror ni kommer vinna? Kameran & hundarna följer också med dit, så det kommer nog bli jättemånga bilder & visa sen. (: <3

Nu ska jag äta frukost, sen ska vi åka. Vi hörs senare, hoppas ni får en fin Lördag.
Vad ska ni hitta på idag?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-30 10:51:19

Skitcool bild! :D Älskar den i färg, U-N-D-E-R-B-A-R! <3



Sv: Joda, det är väll bra ^^ Och med dig? :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-30 19:39:09

Så skoj! Älskar bilderna du har med i det här inlägget. <3 (fast det är väll som vanligt, jag älskar alla dina bilder) :)

Skoj att bada. Personligen har jag varit vid havet idag o fotat massor :D

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-31 11:43:16

Åh, asså det är helt otroligt vad fint väder det var igår, idag är det samma! i alla fall nu, så himla härligt!! :D love it! <3

Va mysigt att bada i pool! fuskigtfuskigt ;D hihi <3 jag skulle badat i havet igår, men det blev aldrig :P kanske att jag gör det idag, fast helst inte själv (a) ska fråga någon kompis isåfall antar jag. Skulle var så skoj om vi kunde ju.. <3 :)



Såg också Robinson-finalen igår, något man inte fick missa ju ;) jag trodde faktiskt att Jarmo skulle vinna, men det gjorde han ju inte. Jag höll mest på Jarmo och Anna :) Ha det bäst, nu ska jag svara på de fina kommentarena jag fått av dig bästa bästis <3 gör det i gästboken hade jag tänkt :) PUSS!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-31 16:44:17

Saknar dig <3 Har inte chattat med dig på jättelänge. :( Men Du läser ju Breaking Dawn så jag förstår. Hör av dig så snart som möjligt.



Du är saknad <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela