DROGEN - Eclipse

Publicerad 2009-05-13 13:12:04 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
En bild jag fotograferade tidigare idag, gillar den skarpt, älskar färgerna! :)
Foto: Jag -oredigerad bild (precis som vanligt)

Hej. Förlåt att jag inte har bloggat sen i förrigår natt. :/ Men jag var ju på agilitykurs i måndags med Cinnamon & kom hem sent & då orkade jag inte blogga tyvärr. Kursen gick jättebra & Cinnamon var jätteduktig! Man kan inte tro att han är helt nybörjare i agility om jag ska vara ärlig. ;) Hihi. Han följde mig jättebra & dog hindrena KANON! :D Jag är så glad! :) Duktiga Cinnamon!

Och igår var jag i skolan, och sen fick jag ECLIPSE! :D Wiiie! <3
(-uppföljaren på Twilight & New moon som jag läser). Jag lånar ju den av en kompis, eller ja, alla böckerna då jag tycker det är onödigt för mig att köpa dom då jag ändå kan låna dom (tack för att jag får låna dom. :) <3). Så jag har väntat jättelänge (enligt mig - har väntat på Eclipse sedan den 21 April, vilket är väääldigt länge om man väntar på sin egna lilla STORA drog) på att min kompis ska läsa ut den, hon tog väldigt lång tid på sig att läsa ut den tycker jag... Eller det kanske var för att jag läste ju ut New moon som var på över 400 sidor på mindre än 24 timmar (skolan är inraknat i de 24 timmarna då jag inte läste alls). xD Så då fick jag vänta ett tag på att hon skulle läsa ut Eclipse, har verkligen längtat efter den. ;) 

När jag läste New moon blev det inte heller någon bloggning ju, dom böckerna är sååå himla bra så det går inte att slita sig ifrån dom! ;) Jag har läst Eclipse sen ungefär tre-tiden igår eftermiddag & nu är jag redan på sida 368 för att vara exakt. :´( Så tråkigt, eftersom den bara är på 530 sidor kommer jag läsa ut den idag, om bara nån timme. :( URSH vad tråååkigt alltså! Haha! Fast det är i alla fall inte den sista boken i serien, finns en till (- Breaking Dawn heter den). Min kompis har böckerna på både engelska & svenska som hon & hennes syster läser.
Så jag vet inte om jag kommer få Breaking Dawn imorgon, hehe. x) För jag tror hennes syster läste den nämligen & hon läser den engelska versionen på den nu. Men om inte så ska jag nog fråga om jag kan få Twilight på engelska, har ju redan läst den på svenska. :D

S T E P H E N I E   M E Y E R ´ s   B Ö C K E R
 twilight, new moon, eclipse & breaking dawn
ÄR OTROLIGT BEROENDEFRAMKALLANDE!

-Haha, man fastnar direkt för dom böckerna... Nej, nu tänker jag verkligen inte sitta här & "slösa" min dyrbara läsningstid av Twilightserien. NU måste jag verkligen fortsätta läsa. :D Är ju mitt i ett så bra kapitel i boken också. ;) Fast i & för sig är allt så himla bra i boken. Haha, massa babbel...

Jag har även läxor att göra sen, ganska mycket läxor. ;( Så vet inte om det blir så jättemycket bloggning idag, men något mera inlägg idag kan ni nog vänta er. :) Vad nyss ute med hundarna & fotograferade också så har en del bilder att visa. <3 Svarar på era söta kommentarer & gästboksinlägg sen, tack till alla som skriver till mig, blir så glad. :D <3 För nu ska jag fortsätta läsa Eclipse sen sysselsätta mig med läxorna så hinner inte svara just nu, men jag gör det som sagt senare. :) 

Har även 233 inlägg att läsa på bloglovin också, ligger liiite efter kan man säga. ;) Haha! Fast det är alltid kul att läsa era bloggar...
Jag hoppas att ni tycker det är kul att läsa min också. <3

Ha en underbar Onsdag! <3 ...Puss



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-05-13 13:59:46

Hej Hannah! Det tycker jag du gör rätt i att inta blogg, när du har läsningen av dina favoböcker, det är ju som sagt en drog, en bra drog skulle jag tro. Kul att agillityn gick bra o att ni båda är nöjda. Kram o ha nu en bra em

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-13 14:05:51

vaacker bild och twilight-serien är gryyyymt bra! :D:D

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-13 14:42:38

Jäättefin bild! :)

Postat av: Robert Pattinson Crew

Publicerad 2009-05-13 19:43:26

han tackar nog om han kunde se kommentaren! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-13 19:53:57

Riktigt riktigt underbar bilda bästa bästis! älskar också färgerna på denna bild :)



Förstår att du inte orkade blogga igår när du kom hem så sent. <3 va KUL att det gick så bra på agilitykursen för dig och Cinnamon, jag visste det! :D (L) Va roligta också att du fick boken som du hade längtat sååå efter (Y) :D haha, du läser fort du ;D om det är en bok som man gillar riktigt mycket så gör man ju det. Du har säkert läst ut boken nu eller? ;D

Lycka till med läxan som du måste göra, hoppas att du hinner med att blogga någon mer gång idag. Älskar dina bloggar (Y)



OJ! har du 233 inlägg att läsa på bloglovin också :O shit, det är ju hur mycket som helst! ;O Självklart gillar vi att läsa dina bloggar, till och med ÄLSKAR ;D (som du redan vet) (a) Puss, love you! <3

Postat av: Elsa & Diva

Publicerad 2009-05-13 20:29:46

Hej!

Valpen skulle vi få hämta i morgon men då skulle inte alla pappren vara klara så mamma får åka och hämta den nästa torsdag istället. Inte så kul för man har verkligen längtat och så säger dom att det inte är klart än, men men vad kan man göra åt saken?

Hörde eller såg på din blogg att du fått Eclipse nu :) Ska också läsa den :P Igen alltså för har typ glömmt halva boken och ska göra en resention på den och då blir det lite tokigt ;) Hoppas det går bra med läsandet :) Och visst blir man beroende?

Kram

Postat av: pontus

Publicerad 2009-05-13 21:07:29

tack! :D

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-13 21:08:36

Sv: Tack! :D Jag, jag mår lite lite bättre, men jag får se hur det blir imorgon! :) Tack för att du frågar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela