Bildbomb

Publicerad 2009-05-06 14:11:59 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Det blev ändrade planer igår, jag gick aldrig ut & fotograferade blommorna som jag sa i bloggen igår att jag skulle göra. ;) Det började nämligen spöregna, så jag orkade inte plasta in kameran & bege mig ut i spöregnet, jag ville inte bli blöt. x) Så jag fotograferade från balkongen istället. :)

Sen kom solen fram i spöregnet & REGNBÅGEN kom fram! :D Regnbågen var jättestor & tydlig! <3 Så fint. ;) Regnbågen har ju sju färger va? Fast jag ser bara 6... Lila, blå, grön, gul, orange & röd är de färger jag ser i regnbågen...
Ser ni någon mer? ;)

Gillar dessa bilder ovan starkt, tyckte dom blev fina. :)
Vad tycker du om dom? Och vilken av bilderna är din favorit? :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-06 14:36:49

Fina bilder! :)

Postat av: Mi & Kári

Publicerad 2009-05-06 14:38:58

5 och speciellt 6e bilden blev väldigt fina, gillar ljuset på dom!

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-06 14:57:27

SV: Tack! :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-06 15:00:10

Den sista var häftig med ljuset. Annars är de fina allihopa.

Vädret kan bli bättre, regnar hos mig med...

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-05-06 15:26:47

riktigt snygga! :)

jag gillar regnbågsbilderna ;d

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-06 15:59:04

Finfina bilder! Jag gillar regnbågsbilderna mest :)<3

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-05-06 16:02:30



Anonym:



Tack så mycket! :)

Kul att du gillar bilderna. :D <3



//Hannah - admin

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-06 17:31:42

Supersnygga bilder du! :D gillar ljuset på alla dessa bilder. Mina favoriter är nog regnbågsbilderna. Så fräckt när regnbågen är så himla tydlig också.

Jag ser också bara 6 färger i regnbåden, de färgerna du såg. Undra om det egentligen ska vara 7 färger? Puss, som sagt jättefina bilder! :) (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela