Plastikkirurgi - ja tack...! Snälla.

Publicerad 2009-05-19 10:31:06 i Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]     -oredigerade bilder
Hoppas att ni gillar dessa bilder. <3

Förlåt för att jag inte uppdaterade bloggen igår, men jag hann inte det alls.... För att efter skolan hämtade mamma mig direkt så åkte vi & åt lunch, sen åkte vi direkt vidare till sjukhuset för att kolla mitt ben. ;) Allt såg jättebra ut tyckte läkaren & doktorn som opererade in skruvarna i mitt ben hade gjort ett perfekt jobb tyckte han! Så jag inte komma tillbaka dit något mera. :D Så det var ju skönt! :)

Men ärren på mitt ben snyggade hon som opererade bort skruvarna till jättebra så att dom knappt skulle synas, men jag "läker" (såklart dom läkt ihop ärren, men ni kanske förstår hur jag menar?) inte ärr så bra. x) Och han tyckte ärren var jättefula (haha, vilket jag & alla andra också tycker, dom är lila & ganska stora & tre stycken (skulle egentligen vara 6 ärr, men som tur var blev det inte så. Phu... Plus att när jag duschar blir dom ärren svarta. xD) så han skulle kontakta plastikkirurgen & se om dom kan ta bort ärren... Fast det var inte säkert att det skulle gå. Men jag hoppas det verkligen!

Sen efter sjukhuset var det ju agilitykurs för mig & Cinnamon, så jag var bara hemma en liten stund innan vi åkte ut till hundklubben. :) Det gick jättebra för mig & Cinnamon & han var helt fokuserad på mig (förutom i slutet när han hade kört konstant hela tiden så var han lite trött & ofokuserad, fast bara i slutet) & körde allt gallant! <3 Han är så duktig lilla Cinnamon. Vi hade superkul! :)
Efter hundklubben åkte vi hem, vid halv 10 var vi ungefär hemma & då gick jag & duschade, sen gick jag & la mig nästan direkt. x) Så då hann jag inte heller blogga, så har en anledning till varför det var helt tomt i bloggen igår. ;)

Jag frågade ju vad ni skulle tycka i förrigår... Veckans blogg eller en fototävling... Nu var det så att båda dom fick lika många röster. Så jag vet inte riktigt vad jag ska ha för något... Hm! ;) Nu blev det ju svårt. ;D Men jag tror att jag ska ha "Veckans blogg" idag, så man får anmäla sig lite senare. Sen lite senare, kanske denna vecka till & med att jag har en fototävling, med något roligt tema! :D Eller vad tycker ni? :)

Idag är jag hemma från skolan, har feber. :( Så orkar inte skriva så mycket mera nu. Ska lägga mig & se Twilight (haha, för trettonde gången) sen läsa lite, såklart Twilight det också. Fast då på engelska! :) Jag tycker faktiskt att Twilight är mycket bättre än Om jag kunde drömma -det är exakt likadan bok då, bara att Om jag kunde drömma är Twilight på svenska. Jag tycker nämligen att översättningen från engelska till svenska var väldigt dåligt gjord & orden blir fel på ganska många ställen jämfört med den engelska då man inte heller kan översätta exakt. ;) Så den engelska tycker jag är mycket bättre! :D


H å l l   u t k i k   e f t e r  a n m ä l n i n g e n
 
till veckans blogg lite senare! :o)





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-19 11:29:25

Sv: Tack, du med! :D Ser att du också fotat björklöv! :D

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-19 11:32:37

Hoppas det går att fixa bort.. KAN DU RÖSTA PÅ MIG :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-19 11:57:26

SV: Tack! Jag ska till stan imorn så jag ska kolla om jag hittar nåt bra, hihi! :) Haha, men jag är ledsen för att laddaren har pajjat och glad för objektivet, haha! :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-19 12:04:43

SV: Haha, nope! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-05-19 13:43:22

Den engelska verisionen av Twiligt är grymt mycket bättre än den svenska ;)



krya på dej!

KRAM

Postat av: LINA PALM - fotoblogg

Publicerad 2009-05-19 15:04:12

Sv: Tack! :D <3

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-19 15:30:28

sv: nej typ 40 minuter eller något. så det är inte så långt. ;) :D jättemysigt. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-19 16:16:37

Du hade fullt upp igår du bästa bästis <3

Härligt o höra att allt såg jättebra ut och att du inte behövde åka tillbaka dit någon mer gång för att kolla benet :)

Va lustigt att ärren blir svarta när du duschat :O hoppas att plastikkirurgen kan ta bort ärren.



Juste, igår var det ju agilitykurs för dig och Cinnamon, även denna gång verkar det gått riktigt bra, duktiga ni! <3 :)

Roligt med veckans blogg och sen senare i veckan, kanske fototävling :) det låter toppen.

Stackars dig som har feber :/ KRYA PÅ DIG! <3



Vi ska hålla utkik efter anmälan till veckans blogg :D Kram

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-19 17:09:59

Sv: Joo, snart är det sommar :)



Var gärna med i min fototävling, det är typ inga som anmält sig :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela