Svartvitt - me like.

Publicerad 2009-05-29 12:07:44 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Bilder: Jag [Hannah Larsson]   -   oredigerade

Idag är det Fredag, wiihoo! :) Hoppas att ni får en trevlig helg, vad har ni för planer för helgen? <3 Själv ska jag bara ta helgen som den kommer, har ingenting riktigt planerat någonting, brukar oftast ta helgen som den kommer, det är faktiskt skönt! :) Hoppas ni får en bra helg!

Efter att jag bloggat ska jag fortsätta läsa Breaking Dawn -uppföljaren på Twilight, New Moon & Eclipse- som jag fick iförrigår. ;) Jag är så glad att det är på 756 sidor, för jag tycker att dom andra har varit allt för korta som "bara" var på 300-500 sidor & de har jag läst ut på mindre än 24 timmar liksom. x)

Läser denna på Engelska också, min andra bok jag läser på Engelska & det är roligare att läsa dom på Engelska, jag läste ju Twilight på Engelska för någon dag sedan, men eftersom jag redan hade läst den på Svenska innan så visste jag ju i förväg vad det stod i boken typ. Så detta är den första Engelska boken jag läser "från början" utan att veta vad som händer. :) Så det tar liiite längre tid att läsa än den Svenska. Hihi. <3 
Breaking Dawn är SÅ himla bra, den bästa av alla böckerna, även fast dom andra böckerna också är så himla bra...!
Förlåt, tjatar så mycket om Twilight just nu... Hoppas ni inte blir irriterade på det. (a) Jag tror nog att jag ska göra en Twilightkategori snart, faktiskt... Skriver ganska mycket om Twilight har jag kommit på, haha!

. . . I ´ m   o b s e s s e d ,   y o u   k n o w . . .
Men det är inte mitt fel. Twilight-serien är beroendeframkallande! ;)

Bjuder också på tre svartvita bilder jag fotograferade i stugan för någon dag sedan, jag gillar dessa bilder starkt, jag tycker om svartvita bilder också. :) Vad tycker DU om bilderna ovan? :D <3
Förresten; Mamma tackar för alla gratulationer på hennes födelsedag igår! :)


Rösta jättegärna på mig i Kamillas fototävling, jag är nr. 7




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-29 12:57:36

Trevlig Helg!

Fullt upp här hela helgen, ska kolla på mc-race, slätträff och kompisar med hundar. Skriver om det i bloggen nästa vecka med bilder...

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-05-29 13:04:13

Jätte fina bilder som vanligt. Och vad skönt med en "oplanerad" helg och bara få vara lite. Själv ska jag tävla både lördag och söndag och hoppas såklart kunna ta mitt LP på Ozzy. Men vi får se hur det går...



Annars blir det nog att grilla. Vädret ska ju tydligen hålla i sig nu med strålande sol :)



Kram kram

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-29 14:44:41

Häftiga bilder ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-29 14:51:47

sv: haha, tack :D jag har väldiga krav på mig själv. xD



tacktack. :)

Postat av: Nicole ( Nicolebambi )

Publicerad 2009-05-29 15:32:09

GRATTIS , du har gått vidare i min veckans blogg tävling. Nu är det upp till dig att samla på röster. Du får jättegärna skriva detta på din blogg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-31 01:49:40

mittenbilden gillar jag ! :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-31 11:36:03

Jättefräcka bilder! visst är det fint med svartvita bilder (Y) :) Puss, love you <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela