Rösta, rösta & rösta... ! ;)

Publicerad 2009-05-24 15:27:39 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad
Gillar denna bild. :)

Igår hann jag inte blogga, vi var ju i stugan & sen när vi kom hem läste jag mest & då blev det ingen bloggning. ;) Läste Twilight, jag läser den på engelska nu fast har knappt läst någonting i den så jag har inte läst ut den ännu. x) Den engelska versionen är faktiskt så mycket bättre än den svenska! :o

Glöm inte att rösta på Veckans blogg! Det är väääldigt lika & det avslutas imorgon så nu får ni rösta för fullt! :D Ni får rösta hur många gånger ni vill! :) <3

Har inte så mycket att skriva faktiskt, känner mig ganska tom på ord. Men ska nog lägga in lite bilder från stugan senare, för har ganska många bilder! :) Så håll utkik efter en bildbomb senare, det gillar ni va?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-24 17:25:29

Riktigt härlig bild :)

Postat av: sara

Publicerad 2009-05-24 17:40:44

Heh, jo då den gick bra. :D

Hon är en blandis mellan shäfer, doberman och rottis. :D

Vad ha du för hundar?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-24 17:47:54

Gud vilken fin bild, riktigt härlig alltså! (Y)

Oooh ;) spännande med många bilder från stugan, vi håller utkik! älskar ju alla dina bilder :)



Juste, du läser Twilight på engelska nu, kul :) så den engelska är bättre än den svenska, innan tyckte du tvärt om va? eller det kanske bara är något jag fått för mig (a)



Snart avslutar ju veckans blogg ja, spännande :) nu får många rösta, nu det sista! ;D thihi <3 Puss, ha det bäst bästa bästis, älskar dig (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela