Rösta på mig!

Publicerad 2009-05-28 11:43:20 i Blandat

RÖSTA PÅ MIG
Rösta på min bild nr. 7, skulle bli jätteglad!


Jag gick vidare i Kamillas fototävling med min bild på huggormen. :D RÖSTA PÅ MIG HÄR, det skulle vara guld värt. JAG ÄR NUMMER SJU... Hoppas att ni tycker min bild är värd en liten röst.

Om ni undrar varför det är så dåligt med uppdateringar nu de senaste dagarna är det för att jag inte haft tid & igår fick jag Breaking Dawn, så nu ska jag läsa. Ciao alla söta! :) ...& rösta jättegärna, skulle bli jätteglad!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-05-28 14:34:00

Den bästa bilden, att tävla med kanon!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-28 16:09:06

Åh, är har vi denna klockrena bilden! den är ju bara så himla fräck! mästerfotografen du :) <3 KLART att jag röstar på dig bästa bästis, har gjort det nu! :D får man rösta flera gånger? vet du det? ;D <3 PUSS, love you!

Postat av: julia

Publicerad 2009-05-30 20:44:47

du är verkligen superduktig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela