Ny favoritbild :)

Publicerad 2009-05-07 23:51:58 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad

Denna bild fotograferade jag tidigare idag & jag är kär i den. x)
Detta är min nya favoritbild. :)

Älskar molnet, verkligen stort, fluffigt & med en sorts attityd tycker jag, sen månen under. Molnet var verkligen hur stort som helst - som ni kanske ser om ni jämför med månen som för övrigt var ganska stor. :)

Hm... Jag vet inte... Älskar bilden på något sätt.

Så...
Vad tycker DU om denna bild?

-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -

Sanna har sett sin födelsedagspresent - bloggen jag gjorde till henne - nu & hon älskar den! :D Hon blev så glad. :D Wiiie, Hannah happy, själv är jag också nöjd med designen i hennes blogg som jag gjort!

Det blev en lyckad present. :) Imorgon ska hon blogga & då får ni se den, det kanske är lite roligare än att få se en "tom" blogg liksom. :)
Så håll utkik efter den imorgon, ni som är nyfikna! :D

G o d n a t t !  
Zzzz...


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-07 23:59:51

Vilken cool bild alltså, förstår att det är en ny favoritbild, ja du måste ju ha många favoriter du bästa bästis ;D men jag kan förstå att detta är en av dom :) såå himla fräck! och precis som du säger, molnet är liksom så stort, fluffigt och med en sorts attityd. Wow för bilden du tagit alltså ;D (y)



Det blev VERKLIGEN en LYCKAD present de du! :D jag är verkligen superglad vilket du nog förstått (a) thihi, du är såå himla snällast alltså :D <3

Yesbox! imorgon är det dags för första blogginlägget i den nya underbara bloggen :D wiiie! Puss på dig bästa bästis! ;D LOOOVE YOOOU! (L)

Postat av: LINA PALM - fotoblogg

Publicerad 2009-05-08 07:31:19

Jättecool bild! :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-08 09:26:09

Väldit fin bild =)

Postat av: Robert Pattinson Crew

Publicerad 2009-05-08 15:25:23

visst är han! :)

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-08 15:27:47

Sv: Haha, ja, konstigt nog! :S

Postat av: Hannah Hale

Publicerad 2009-05-08 19:40:05

Sv: no problem! fina bilder föresten, gillar den allra första bäst tror jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela