Första Maj Tvåtusennio

Publicerad 2009-05-01 13:22:59 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Godmorgon allihopa. x) Jag vaknade nyss, & humöret blir genast på topp när man tittar ut genom fönstret & ser det underbara vädret ute - blå himmel utan moln & solen skiner. :D Vädret är lika underbart här som det var igår, wiiie! :) Ska snart ut med mina C & fotografera. Mina C är Cayenne, Cinnamon & Canon såklart! :D Hihi.

Det blev ändrade planer igår. ;) Vi gick aldrig ner till stan & kollade på majbrasan... Men jag fotograferade från våran balkong istället, därifrån såg man fyrverkerierna som dom sköt upp på stan. ;P :) Tog även kort på den mysiga himlen, tyckte bilderna blev fina. Speciellt den första bilden. Vad tycker du? :)

Ha en underbar 1 Maj!
Vad ska ni hitta på idag, den första Maj? <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-01 13:55:01

sv: åh, taack du. :D



fiina bilder. speciellt för att vara oredigerade. :)

Postat av: Nicole (Nicolebambi)

Publicerad 2009-05-01 14:02:33

Fin bild :)



Kan vi bloggkolla varandra?

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-05-01 14:10:04

sv : Jag gör det oxå nu :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-03 13:05:33

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-03 13:07:51

Oj, råkade jag skicka en kommentar som det inte stod någonting i? isåfall var det inte meningen :P



Jättejättefina bilder! tycker också speciellt den första blev fin :) (Y) puss, ily!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela