En vitsippa

Publicerad 2009-05-05 18:54:27 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Håller på att fundera på nya ideér till en ny layout här inne. :) Tycker det är dags att byta till en riktig vårig layout snart! ;) Funderar på att göra den grön eller blå... Eller vit. Vi får se vad det blir för något, spännande, spännande. :)

I brist på nya bilder så bjuder jag på denna oredigerade bild jag fotograferade i slutet av April, har inte lagt ut den i bloggen ännu så här har ni den. ;D Tycker den blev fin. :)
Har inte fotograferat så mycket idag, -eller igår. Var hemma från skolan idag, mådde inget bra imorse. :( Men nu mår jag lite bättre.

Ska svara på era kommentarer senare, nu ska jag ut & fotografera lite blommor hade jag tänkt. <3
Btw, både idag & igår har det regnat, så tråkigt. Hatar regn! :/ Det är så trist.

Hoppas ni haft en fin 5 Maj. <3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-06 09:49:44

Fin bild. Det kan bil väldigt fina och anulnda bilder när/har rängtat. Jag tycker att det är snyggt med vatten dropar på blommorna.

Vad har du gort idag?

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-06 10:58:21

Åhh vilken fin bild Hannah! Tummen upp! :D

Så skoj att det antagligen blir en ny layout här snart. Älskar grönt <3

Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela