Bilderblogg - 20 bilder :)

Publicerad 2009-05-13 21:24:50 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Här kommer några bilder från promenaden tidigare idag. :) Hoppas ni gillar dom. Min favorit är nog den första bilden, vilken är din? Haha, jag undrar om Cinnamon inte ville vara med på kort idag... Först går han därifrån, sen på tre bilder "lipar" han (eller ja, vad han nu håller på med). x) Min lilla sötnos. <3

Har även läst ut Eclipse på 530 sidor på ca 24 timmar (-natten inräknad)... Ååh, såå tråkigt. Twilightserien är så grymt bra att man inte vill att den ska ta slut, har bara en bok kvar att läsa innan den är slut! :/ Hihi.

Nu ska jag göra lite läxor tror jag sen ska jag gå & lägga mig. :)
Ha en fin kväll allihopa. 



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-05-13 21:31:27

Fan va snygga! Du är jätteduktig :D

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-05-13 21:31:48

grymt fina bilder :)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-05-13 22:33:30

Åhhhh! Så fina bilder, vi gillar molnet som ser ut som en gubbe med lång näsa, kanon att få till den bilden/ Kram och sov gott

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-14 08:17:57

Fina bilder. Dom är värkligen somriga. Kul att de gick bra på agility kursen. Idag ska jag gå ut med hundarna och gå på Mobbe kurse. Ska du ha moppe?

Kram

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-05-14 09:13:59

asså shit vad snygga! :D



Svar: tack! :) jodå, allt är bra! själv? :)

Postat av: L I I I L L Y

Publicerad 2009-05-14 12:09:38

SV: Tack! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-14 14:28:50

Helt underbara & fina bilder! :D

Min favorit är nog bild fyra eller sjätte bilden av naturbilderna, min favorit på cayenne är första bilden på honom och på Cinnamon är min favorit den andra eller tredje bilden på honom, haha han ser så söt ut, likaså Cayenne! :) <3 sötisar är NI! <3

Bilden på molnet ser värsta ut som en gubbe, va fräckt ;D thihi.



Hehe, va tråkigt nu när du läst ut Eclipse, som verkar så himla bra. Synd att du inte kunde låna den sista boken, då kan jag förstå att du längtar efter den redan nu ;D men roligt att du ska läsa den första boken. Twilight på engelska :)

Hehe, jadu, du måste prenumerera på väldigt många bloggar du bästa bästis ;D eftersom du hade hela 270 inlägg att läsa :O hehe..



Thihi, jag tror att det stod i bloggen att det är tävling i Kungälv denna helg, skrev det till dig också tror jag :) men är inte säker, men så är det i alla fall, tävling i kungälv nu på lördag, nästa vecka tävling i Falkenberg :) <3



Tycker jag också :/ synd att jag inte kunde praoa hos den där fotografen, hon verkade liksom så bra, och hon var så snäll :) men nästa gång då vi har prao, så kanske det går :D jadå, att praoa på dagis det kommer säkert bli jätteskoj det också :D alla mindre barn är så himla sööta! (a) hihi ;P



Idag så var vi på chalmers med skolan, det var därför jag hade med mig matsäck :) måste gå nu snart, ha det BÄST, PUSSS, looove you! :) <3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-14 14:40:12

Vilka härliga bilder! ^^ Speciellt hundbilderna ;D



Sv: Aaw, tacktack :D <33

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-14 16:07:33

Underbara promenadbilder! :D<3

Postat av: Ctina

Publicerad 2009-05-14 16:27:16

åh, hundarna är sjukt söööta<3



svar: TACK SNÄLLA<333

Postat av: Céline

Publicerad 2009-05-15 22:09:20

Jätte jätte fina bilder och otroligt söta hundar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela