Tiden bara rinner iväg...

Publicerad 2009-03-30 17:55:19 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Några oredigerade bilder som jag fotograferade nyss. :)
Kolla vad konstigt moln (eller vad det nu är ;D) på bilderna. ;P Haha, fast ett ganska fint ett tycker jag, eller vad tyckier ni? :)

Tiden bara RINNER IVÄG! Jag hinner inte med. ;) Det är redan kväll!? :O Kan inte förstå att tiden går så fort.

Hoppas du gillar mina bilder. Själv är min favorit första bilden, tyckte den blev så fin. :) Hihi... De andra bilderna var mest för att visa vilket konstigt moln (?) det var, fast de bilderna blev ganska bra dom också tycker jag. ;P


Ha en underbar kväll allihopa.  <3






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Wilma ;)

Publicerad 2009-03-30 18:07:04

:D:D:D:D:D:D:D

Fiiiiiina bilder sötis <3 :*

Ha en underbar kväll själv, :D

Postat av: W

Publicerad 2009-03-30 18:13:50

UPDATE: Hoppsan, COOOOOLT! :D:D:D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela