Sunshines

Publicerad 2009-03-29 23:24:06 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

En oredigerad bild som jag har fotograferat - & det är precis vad ni är, my sunshines. ;D
Jag hoppas att ni gillar den, för det gör jag.



Tusen tack för alla kommentarer som ploppar upp här inne som ni skriver. Sammanlagt har jag (hittills) fått 33 kommentarer sen igår eftermiddag/kväll klockan 17:17:23 (för att vara exakt. ;D).

Ni sätter färg på min vardag ska ni veta. Gud så glad jag blir. <3 Måste även tacka för alla så fina ord om min nya layout & om mina bilder jag lägger ut, det betyder massor alla snälla kommentarer av er.

Utan er skulle jag inte blogga, det är tack vare er jag bloggar & tycker det är så kul att blogga, visa upp sina bilder & se vad ni tycker, dela med mig om åsikter & massor mera. Så tusen tack för alla kommentarer. :)



You´re all my sunshines. <3






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: marika &flickorna

Publicerad 2009-03-30 07:23:08

Hej..Oj, vad fint det blivit här ...

Hoppas allt är bra med er alla..Här är det toppen ..vi väntar på våren som är runt hörnet..(hoppas vi)

har fått en ny kompis..kolla in vår blogg..

Ha det gott så länge..

nospussar till killarna och kramar till matte..

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-30 08:43:20

Och du är MIN sunshine (:

Kan du logga in på msn sen när du har rast? ;P

Har endel att säga till dig. De har hänt lite grejjer. Puss!<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 13:28:06

Hej Hannah! Bilden säger snart sommar tycker vi!!!!!!!!! Så bra och så snygg. Tittade på Erik bilderna och säger att jag tycker alla är jätte fina, jag tycker du tar så bra foton, så dom är perfekta. Du är våran solstråle och hjärtevän, ha nu en bra dag Kramisar

Postat av: Ninni, boxer XeNo och Boxer Pax

Publicerad 2009-03-30 13:54:22

Skrattar och ler!!! Visst var det jag som måste ha tryckt bort namnet innan,, men du liksom vet vem jag är! Hur jag skriver och så, du är en klippa på att komma på att det var jag. Jag tryckte på att komma ihåg mig, då måste det ha försvunnit!! <3<3 ha en bra dag, Pax snarkar fortfarande

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela