Studiedag idag :)

Publicerad 2009-03-30 14:18:20 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Rubriken säger nog det mesta som jag ville berätta just nu: STUDIEDAG! ;D Idag har jag studiedag, skönt att slippa gå till skolan! :) En måndag dessutom, jag hatar måndagar, för då är det ju första dagen i skolan efter helgen - i vanliga fall. Haha, även om jag har studiedag så blev det en sen blogg, som ni kanske märker, klockan är ju över 14:00 redan. Var uppe ganska länge inatt & såg på en film (-jajamensan, jag är en nattmänniska) & så vaknade jag för bara någon timme sedan & så har jag fotograferat & kelat med hundarna. ;)

...Och den som är en nattmänniska är väl knappast morgonmänniska samtidigt? ;P Det är inte jag i alla fall. (;

Här ovan är några oredigerade bilder jag fotograferade nyss, ett ganska härligt vårväder är det ute nu, med fiskmåsar som flyger omkring & blå himmel med moln på - även solen tittar fram ibland. :)
Ska kanske ut & fotografera senare också, jag kanske hittar något vårtecken? För nu har snön nästan försvunnit. ;D






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni, boxer XeNo och Boxer Pax

Publicerad 2009-03-30 14:42:09

Hej igen,,, Ja vi har nog liknande väder, fast vi har mer blåsigt! Skall nu ut och busa i skogen, lära dom en ny övning, att ha tråkigt. Jag vet att det är det värst i deras liv, att bara sitta ner och inget göra ute, så det skall jag göra ett par minuter imellan åt, så dom lär sig att coola ner. Bilderna är som om jag var hos dig och njöt, så fina som vanligt. Ha det bra nattgosare och hjärtevän från boxarna bus

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-30 16:44:44

Hej älskling (:

Vi har inte gjort så mycket idag, har varit sjuk :( Har någon riktigt dum bakterie, som håller på hela tiden!<:@ Men idag hade jag ont i huvudet, och förkyld! Vi har bara tränat lite konster och så idag, än tagit de lugnt! Åhh, va kul med en studiedaaaag =D<3 hihi (:

ÄLSKARDIG<3ILYILYILYILYILYILY Gr 10000<333

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-03-30 17:48:26

Härligt det ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela