Hallå blogg.se, här är vi!

Publicerad 2009-03-26 20:43:11 i Blandat


Jag tröttnade på min förra blogg ( var det) för att det var så krångligt att man inte kunde ändra texten där (som jag ville ha det) & då var jag tvungen att göra det på något annat ställe & det var så krångligt.
Sen fix med HTML-koder i varje inlägg o.s.v. Så nu har jag gjort en blogg här på blogg.se istället som verkar vara mycket bättre & roligare. :D Jag har suttit & ändrat i CSS mallen & HTML-koderna länge nu & nu börjar jag bli nöjd! :)

Tycker om den rikigt mycket & tyckte jag gjorde ett bra jobb, & hade en bra idé då jag inte sett någon annan som har blogg.se "inne" i hemsidan liksom! :D


Bloggen är inte riiiktigt klar, så ni får ha överseende med det ett tag. ;)


Ciao!


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2009-03-26 21:36:14

Test

Test

test

teeeest :D <3







Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela